Jump to content

GTA: Ultimate


Frostic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänkte jag skulle lägga upp en karta jag gjorde idag när jag hade paus i spelandet av GTA:SA.

Jag tänkte, att när nästa GTA kommer så kan man slå ihop GTA San Andreas som ligger på Väst kusten (West Coast) med den här kartan som jag har gjort som är (East Coast) ;)

Nä, men jag hade inget bättre för mig i pauserna så jag gjorde bara något, och det blev det här. Ska påpekas att jag lekte med Paint så det blev inte så snyggt. <_<

Sen när jag hittar en karta av San Andras så ska jag fortsätta på den här, vet ni vart man kan hitta San Andreas kartan så kan ni ju länka till den.

Cool karta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ändå.

Jag kunde ju häller inte göra VC såhär litet .

då skulle ni ju fråga mig vad det va.

men självklart är det unguför lika stort som... Örnsköldsvik, om ni vetvilken stad det är (unguför lika stor stad som VC :huh: )

EDIT: Ja. det kanske skulle ta, MINST 5 månader ^_^

tänk hur många städer som fins i världen. PLUSS vc :huh:

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en... har varit påväg flera gånger men nu slutförde jag...

Vad tycks?

EDIT: Klaga inte på skalan... skalade medvetet ner USA-kartan så att det skulle bli realistiskt... för ett spel. Tänk som i Battlefield 1942. Det är rätt bra kartor, men de är nerskalade som fan. -_-

post-15-1099342624_thumb.jpg

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ändå.

Jag kunde ju häller inte göra VC såhär litet .

då skulle ni ju fråga mig vad det va.

men självklart är det unguför lika stort som... Örnsköldsvik, om ni vetvilken stad det är (unguför lika stor stad som VC :D )

EDIT: Ja. det kanske skulle ta, MINST 5 månader -_-

tänk hur många städer som fins i världen. PLUSS vc :D

Plus San Andreas och Liberty City med. :P

Skulle nog bli för mycket städer, de får välja ut några favoriter från olika väldsdelar, såsom Stockholm, Paris, New York, London, Tokyo, Toronto m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ. hela värden ska vara med. och exakt i detalj också :)

det kanske man kan göra som spel om typ, 1000 år :D

Haha, det skulle gå att göra nu, men grafiken hade inte varit snygg. Till nästa generation eller till dagens PC skulle det gå, tror jag. Kanske inte hela världen, men iallafall många fler städer än nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm. kanske 2 land. B)

åh. tänk om man bara hadde födts ( :angry: ) 50 år senare :)

då hadde man kanske kunnat spela GTA world ture :D:P

Det hade nog inte varit så kul, då hade man ju inte fått uppleva spel alla bra spel som har funnits. Och vem vet, man kanske inte spelar spel på samma sätt om 50 år som man gör nu. Så jag tror nog man ska njuta nu, vi har ju San Andreas och det räcker länge. Fast du har väl inte det än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...