Jump to content

hur långt har du kommit ?


Donkeey
 Share

hur långt har du kommit ?  

99 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

hahahahahah jag känner mig så jävla störd just nu jag tycker cykeluppdraget är skitsvårt blir skjuten jämt nån som har något litet tips :angry: :"> har inte ens klárat första uppdraget än hahahahhahaha man är fan helt värdelös.

Jag vet, det är ruskigt svårt.

Jag norpade i stället en bil, och följde sedan efter cyklarna med den. Det går mycket lättare. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du provat o köpa armor ,vapen ,duka o sjukta, stå bakom grejjer...? :P

själv e ja på sista staden men ja har bara klarat 45 % av spelet så man kommer snabbt dit o man varvar itne det när man e i las ventura det som e så skönt men e e det nån som klarat mission : N.E.O? shit va svååårt dom har gjort nåra missions asså ni kommer bli sååå jävla lacka ni kommer se :lol:

Redigerad av LoOoNiii
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har klarat alla uppdrag kan inte göra uppdrag med dessa nå mera dom försvann bara från kartan :lol: sweet och med ryder och med cesar med big smoke och har klarat dans uppdraget med den dära killen på hamburgerbaren

ungefär tio uppdrag har jag gjort

Redigerad av Gudfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första staden..

undrar hur mycket uppdrag det är i Las Santos för jag vill kunna komma till dom andra..nån som vet? :unsure:

sykla tills du blir asabra på att hoppa, parkera en packer vid flygfälts"muren" o hoppa över...

de gjorde ja men flygplanshelvetet körde rakt in i ett träd o fattade äld :'(

o de värsta va att ja va typ 50 m från gränsen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...