Gaerder Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) đ Redigerad mĂ„ndag 20:07 av Gaerder Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller nÀsta vecka för min del. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller nÀsta Är för vissa av oss... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) eller nÀsta Är för vissa av oss... , gÄr mig pÄ nerverna att vi som lirar pÄ pc mÄste vÀnta i nÀstan ett halvÄr för att fÄ spela. TÀnker dra fram gta 3 o. vc för att stilla hungern, förhoppnigsvis. Redigerad 28 oktober, 2004 av jontemad Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skönt att det har slÀppts.. hm nÀsta vecka eller till jul köper/fÄr jag San Andreas. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hehe alla har sÄ brÄttom att spela nya spel, sjÀlv har jag knappt klarat halva spelet, har typ fÄtt Diaz hus pÄ VC, sÄ jag har mycket kvar att leka upp sÄ ja klarar mig nog tills det kommer till xboc/pc.. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller nÀsta Är för vissa av oss... Ord Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ska först fÄ in pengar till et nytt ps2 (SHCP-70000X) sen köper jag vÀl de. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 FÄr mit ex. pÄ mÄndag Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) hej. Àr det vÀrt att samla pengar till julafton och sen önska sig pengar sÄ att man kan köpa en ps2:a och SA ? EDIT: orkar inte vÀnta tilll realeasen pÄ xbox Redigerad 29 oktober, 2004 av Gunde5 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Mm, ja, jo... jupp... ja.... mm det stĂ€mmer. Nu var det slĂ€ppt. Ăn sen ? Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag ska spela sa om 1 timme Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Om 1 h och 30 minuter slutar min idrottslektion (den börjar om 10 min) och dÄ ska jag Äka raka vÀgen till EB-games och hÀmta mitt GTA Det verkar som om de flesta har fÄtt det nu eftersom vi bara Àr runt 15 stycken hÀr nu, jÀmfört med i gÄr dÄ det var runt 75... ....Eller det kan ju bero pÄ att alla Àr i skolan ocksÄ... ...NÀÀ men seriöst sÄ lÀngar jag som bara den! Redigerad 29 oktober, 2004 av Foo Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 efter skolan ska jag sticka till min mammas jobb ta pengar och handla SA. Jag har lÀnftatg efter detta spel i 2 Är. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts