Jump to content

Fint då får man inte spelet innan helgen.


Padde
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag bokade mitt den 8 oktober.  men jag har för mig nån sa att alla som beställde innan 15 oktober skulle få d. blev ultrabesviken när jag hörde d. Tycker du jag ska avbetälla d och dra till stan med min kompis och köpa det nånstans imorrn istället?

Du ser ju imogon om den kommer eller inte. Du kanske kan få tag i den någon annanstans billigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag sa att jag bokat den 8 okt. här är mailet dom skicka

Hej Viktor!

Vi kommer först att skicka det till dig imorgon, så du borde ha det på

Måndag eller Tisdag.

Med vänliga hälsningar

Jesper

Spelbutiken.se

men det strulade en del med bokningen och blev en dubbelbokning = en ny bokning typ i förrgår som jag inte gjort. Han sa att han bara hittat en bokning.

Kanske var det den nya och den gamla försvann? Är i så fall skitsur, jag menar går det inte ens att boka ett spel?!?!!?!!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det strulade en del med bokningen och blev en dubbelbokning = en ny bokning typ i förrgår som jag inte gjort. Han sa att han bara hittat en bokning.

Kanske var det den nya och den gamla försvann? Är i så fall skitsur, jag menar går det inte ens att boka ett spel?!?!!?!!?!

Mest troligt så är det nog så. Man tycker ju att jag borde få det i alla fall med tanke på att jag bokat den såpass tidigt. Redan i början på augusti. Jag tycker att deras hemsida strular sig rätt ofta. Det kommer alltid till saker i kundvagnen som man inte lagt dit. Det är väldigt många som klagat över detta. Inte så konstigt med tanke på att man inte ens kan logga ut från hemsidan.

Mycket buggigt med andra ord.

Skärpning spelbutiken.se!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När bokade du spelet? Jag bokade mitt exemplar redan den 6 augusti! Det kanske bara är dom som bokat spelet nyligen som kommer att få det först nästa vecka. Fick i alla fall svar av dom igår och då sa dom klart och tydligt att dom skulle skicka det idag Torsdag och att jag skall ha det nu på fredag oavsett vars i Sverige jag bor. Så jag hoppas verkligen att det du sa inte stämmer.

Jag bokade i fredags. Dom sa att jag skulle ha det i brevlådan imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det ingen från storstäder på det här forumet? Alla kommer ju från typ Hackasala 80 mil utanför Lyckilajka :huh: Jag kommer från göteborg och spelbutiken tror jag ligger i Varberg, det e ju ganska nära.

Nej det är därför vi är här för att söka kontakt med andra spelare som inte finns i "hakkassatanajärvi" & dylika byar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postförskott tar inte alltid två dagar.

Jag beställde Resident Evil: Outbreak från webhallen en söndag. Det skickades på måndagen och på tisdagen hämtade jag ut spelet. Enligt kolli-numret ligger mitt spel på ett postkontor i klarabergsviadukten och väntar på att köras till utlämningsstället (alltså imorgon bitt) och AVIn kommer samma dag.

Kan även på samma gång meddela att ni som tror att WEBHALLEN skickade erat spel igår har fel.

Mailet jag fick från webhallen:

Hej igen,

det är ingen fara, det är vårt system som gör att det ser knasigt ut. Vi

skrev ut ordrarna igår, och då står det att de är skickade (eftersom vi

alltid skickar grejer samma dag som de skrivs ut), men det blev en liten

specialare i det här fallet eftersom vi inte fick skicka dom förrän

idag.

Best Regards / Med Vänliga Hälsningar

******* ********

Redigerad av isidor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...