Jump to content

Game


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så, nu har jag ringt & frågat om det gick ..

Såhär sa dom :

Jag : Hej ! Imorrn kommer ju SA så jag undrar om man har en lapp med förälderns tillåtelse, får man köpa det då ?

Han som jobbade : VA !? Kommer det imorrn ?

Jag : Ja, får man köpa det om man har lapp ?

Han : Hmm, vet inte ? Min chef skulle bli arg då .

Sen la jag på, men jag ringde lite senare & då va det en annan & han sa såhär :

Jag : Hej ! Imorrn kommer ju SA så jag undrar om man har en lapp med förälderns tillåtelse, får man köpa det då ?

Han : Aa det går men då måste jag ha underskrift & telefon nummer hem så jag kan ringa & fråga om du verkligen får ..

Jag : Ja men vad bra då, då kommer jag imorrn & köper det :angry:

Han : Aa men ett tips, va där nån timme före för det kommer vara kö ..

Jag : Okej, tjaaa !

Han : Tjaaa !

Så det gick :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså för enda in i helvete, är ni mesar eller?

Beställ det på internet, då är det inget snack om saken, ingen kommer att lägga sig i era personliga nöjen. Eller så går ni till en jävla butik och köper skiten, är ni så rädda att ni inte får så kan ni ju skriva ett kontrakt med era föräldrar där de skriver sin namnteckning, telefonnummer, adress, hela tjofadeflasket, och pang, ni har fått ert efterlängtade spel. Nöjda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG KAN SÄGA NU!

JAG VAR I GAME IDAG.. OCH SKULLE KOLLA OM DOM LA UNDAN TILL MIG. DÅ FRÅGADE DOM HUR GALLAL JAG VAR.. SEN DOM BA DU ÄR UNDER 18.. DU MÅSTE HA MED DIN MAMMA ELLER PAPPA ELLER SÅ RINGER VI HEM TILL DIG OM DU FÅR KÖPA..

JAG KAN OCKSÅ SÄGA NU!

HÅLL KÄFTEN OCH SLUTA SPAMMA I FORUMET! OCH JAG SÄGER DETTA FÖR ALLAS TREVNAD! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG VAR I GAME IDAG.. OCH SKULLE KOLLA OM DOM LA UNDAN TILL MIG. DÅ FRÅGADE DOM HUR GALLAL JAG VAR.. SEN DOM BA DU ÄR UNDER 18.. DU MÅSTE HA MED DIN MAMMA ELLER PAPPA ELLER SÅ RINGER VI HEM TILL DIG OM DU FÅR KÖPA..

ÅFAN DU VA I GAME IDA ÄKTA TUFFT ASSÅ JA FÅR OXÅ KÖPA GTASA FÖR MINA FÖRELDRAR!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...