Jump to content

speeel!


luddee
 Share

Recommended Posts

Jag slår vad om att det där är ett sånt där, skrämma-skiten-ur-någon-fejk-spel.

Har jag rätt eller? Vågade bara gå in på sidan och kolla vad det var.

nej du har fel.

JAg satt med den där på lektiunen för några veckor sedan och klara det faktsist rätt lätt . Och ännu lättare m man vänder skärmen på laptopen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men oj... det e ju bara att högerklicka och trycka play, ås kommer man till högre levels... du kan ha fuskat hur lätt som helst, och dom som kört spelet riktigt säger inte att det va skitlätt :P

Skärp dig, jag klarade det visst -_- Det var inte lätt, det tog en stund, men det finns mycket svårare spel... :P Jag har spelat det RIKTIGT, om det nu spelar dig någon roll... (w00t)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men oj... det e ju bara att högerklicka och trycka play, ås kommer man till högre levels... du kan ha fuskat hur lätt som helst, och dom som kört spelet riktigt säger inte att det va skitlätt -_-

Nödvändigt att ljuga om man klarat eller inte. :P

Det där spelet är lätt, bara att tänka tvärt om så é de lika lätt som om de inte va reverse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm. tänkte bara påpeka att det dära "C:et" runt goal ska vara vänt åt andra hållet om du hade kört den blå saken i mål -_- eftersom spelet "stannar" direkt när man kört i mål :o

Nej det stannar inte, allt rörligt på banan fortsätter att röra sig som innan, iaf när jag spelar... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...