Jump to content

Eb games


soup
 Share

Recommended Posts

De ringde hem till mig alldeles nyss, och sa om att ja skulle hämta mitt exemplar på fredag.

Då sa ja självklart, så ja behöver inte vara orolig längre, det var fan gött, mitt exemplar sparas tills ja kommer.

Ja bokade den 18 oktober.

Ni andra hoppas ni får spelet :P ,ni kommer väl ihåg det lulle sa, och det hade han rätt i.l

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De ringde hem till mig alldeles nyss, och sa om att ja skulle hämta mitt exemplar på fredag.

Då sa ja självklart, så ja behöver inte vara orolig längre, det var fan gött, mitt exemplar sparas tills ja kommer.

Ja bokade den 18 oktober.

Ni andra hoppas ni får spelet (w00t) ,ni kommer väl ihåg det lulle sa, och det hade han rätt i.l

Det är ju bara vänta och se.

P.S Hemskt onödig topic, finns typ hur många som hällst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nasso: Det är inte så självklart. Det är JÄTTEDÅLIGT med spel som kommer som "första vågen", tyvärr... Först till kvarn typ

var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nasso: Det är inte så självklart. Det är JÄTTEDÅLIGT med spel som kommer som "första vågen", tyvärr... Först till kvarn typ

var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'(

De som har förhandsbokat Bör få sina exemplar före alla andra, så tycker jag det ska vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'(

Och? Får du inte spela för dina föräldrar då eller?

Den där rutan bevisar ju bara att man är en äkta man om man pallar att lira det. shades666_216619_0.gif

Fasen alltså, imorgon kommer bli en lång dag... bara att kämpa på. På fredag gäller det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nasso: Det är inte så självklart. Det är JÄTTEDÅLIGT med spel som kommer som "första vågen", tyvärr... Först till kvarn typ

var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'(

Jag tror att den där "stora svarta rutan" bara är ett klistermärke, har för meig att det va så på VC iallafall >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...