Jump to content

har fått dåliga nyheter från tradition


Esekiel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

ok då börjar jag med och säga Hej alla glada och sura om det nu finns några sådana nu

Var nere på Tradition i Malmö och talade med Assisterande Managern som det så vackert heter..Han sa till mig att der kommer 7500 Ex till hela Sverige i första omgången..Han sa även att alla som bokat innan tisdag denna veckan ska ha ett ex men att det är först till kvarn, alla som bokat kommer och få det är undanlagt dom som bokat och betalat i förskott ligger först på listan just denna butik jag va inne i hade 42 bokningar och skulle få 45 spel EB Games på Triangeln hade 64 bokningar och hade redan fått in sina 70 ex som jag för övrigt såg med egna ögon i en glasmonter :blink: stod "får ej säljas innan Fredag morgon 0:01" som jag klaga på för övrigt (w00t) och dom kommer även att ha öppet i den butiken på natten nu..

nu vet jag inte om detta gäller alla butiker dom har i Sverige men en sak va han säker på har du betalat förskott så är spelet ditt oavsett om nån annan påstår motsatsen :)

Annars va det falsk marknadsföring som nån sa här igår i nån tråd :ermm:

Har du inte förbokat och funderar på att göra det så är det sista dagen imorgon i Malmö att få det för 2 beg spel sa han också men det återstå och se för dom har tjänat en jevla massa pengar på denna kampanjen.

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok då börjar jag med och säga Hej alla glada och sura om det nu finns några sådana nu

Var nere på Tradition i Malmö och talade med Assisterande Managern som det så vackert heter..Han sa till mig att der kommer 7500 Ex till hela Sverige i första omgången..Han sa även att alla som bokat innan tisdag denna veckan ska ha ett ex men att det är först till kvarn, alla som bokat kommer och få det är undanlagt dom som bokat och betalat i förskott ligger först på listan just denna butik jag va inne i hade 42 bokningar och skulle få 45 spel EB Games på Triangeln hade 64 bokningar och hade redan fått in sina 70 ex som jag för övrigt såg med egna ögon i en glasmonter :blink: stod "får ej säljas innan Fredag morgon 0:01" som jag klaga på för övrigt (w00t) och dom kommer även att ha öppet i den butiken på natten nu..

nu vet jag inte om detta gäller alla butiker dom har i Sverige men en sak va han säker på har du betalat förskott så är spelet ditt oavsett om nån annan påstår motsatsen :)

Annars va det falsk marknadsföring som nån sa här igår i nån tråd :ermm:

Har du inte förbokat och funderar på att göra det så är det sista dagen imorgon i Malmö att få det för 2 beg spel sa han också men det återstå och se för dom har tjänat en jevla massa pengar på denna kampanjen.

lungnade lite, är fortfarande orolig, men jag har 3 alternativ här i sthlm där jag kan åka till och de måste ju finnas på nått av dom om de inte finns i jakan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jepp men då ska dom nog flytta din bokning dit men du ska nog få spelet det dom gör just nu är Aggresiv marknadsföring :)

håller mina löften jag gick ner på min lunch och kollade upp detta fick ingen mat i magen idag hehe får äta nåt imorgon i stället på lunchen imorgon kommer jag inte och vara här alls tror jag ska åka härifrån klockan 23:30 in till stan och hämta mitt (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jepp men då ska dom nog flytta din bokning dit men du ska nog få spelet det dom gör just nu är Aggresiv marknadsföring (w00t)

håller mina löften jag gick ner på min lunch och kollade upp detta fick ingen mat i magen idag hehe får äta nåt imorgon i stället på lunchen imorgon kommer jag inte och vara här alls tror jag ska åka härifrån klockan 23:30 in till stan och hämta mitt :blink:

okej bra de schysst att du tog din lunch för vår skull :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...