Jump to content

har fått dåliga nyheter från tradition


Esekiel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

esekiel skrev:

"har fått ett mail av tradition där det står "Hej!

Vi har precis fått veta att alla San Andreas i hela norden är bokade och att det

inte kommer nya förrän på onsdag nästa vecka. Våra butiker kommer bara få så

många som det finns bokningar, men det kan ändå vara en god idé att vara i

butiken så tidigt som möjligt på fredag." låter inte bra"

efter ja läste det som esekiel skrev skickade jag ett brev till tradition där jag frågade om jag skulle få mitt sa i tid eller om jag måste vänta. dom svarade på mitt brev och skrev:

"Hej!

Vi kommer att få precis så många att endast de som har förhandsbokat kommer att få spelet i tid. Så det ska inte vara några problem.

Mvh

Johan Tradition"

ni som bokat på tradition behöver inte oroa er att ni inte kommer få spelet i tid

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag va nere på EB games nyss (i linköping) och jag frågade killen som stod i kassan, han sa att dom inte visste än om alla skulle få sitt ex (av de som boakt då), men han sa att han trodde att jag skulle få mitt om ja kommer på nattöppet.. :P

edit: jag frågade också om det var först till kvarn för de som bokat som gällde, och han sa aa

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har fått goda nyheter från tradition, de säger att ja måste hämta mitt exemplar på fredag, annars säljs den. Men det e klart vem vill missa årets tungviktare.

Så svarade ja självklart.

Så de kommer spara spelet till mig tills ja kommer på fredag, ja behöver inte oroa mig om ja går till de kl, 13 00 för att en är redan sparad till mig.

:P:P:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har fått goda nyheter från tradition, de säger att ja måste hämta mitt exemplar på fredag, annars säljs den. Men det e klart vem vill missa årets tungviktare.

Så svarade ja självklart.

Så de kommer spara spelet till mig tills ja kommer på fredag, ja behöver inte oroa mig om ja går till de kl, 13 00 för att en är redan sparad till mig.

:P:D:D;)

Du är riktigt stolt över det va eftersom du har skrivit det 3 gånger och startat en topic om det.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har fått goda nyheter från tradition, de säger att ja måste hämta mitt exemplar på fredag, annars säljs den. Men det e klart vem vill missa årets tungviktare.

Så svarade ja självklart.

Så de kommer spara spelet till mig tills ja kommer på fredag, ja behöver inte oroa mig om ja går till de kl, 13 00 för att en är redan sparad till mig.

:P:P:D:D

hur gjorde du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...