TheDennis Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Fan, nu sitter jag o försöker plugga till en musikprov som Àr imorrn, (har inte pluggat nÄtt till det o vi har haft 7 veckor pÄ oss) men jag kan fan int esluta o tÀnka pÄ gta! NÄn med samma problem?! Vet att det Àr en onödig topic men....... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ska köpa 4 vinterdÀck pÄ alufÀlg... Det Àr mycccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkket viktigare... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 sjÀlv sÄ har man gjort alla prov förra veckan sÄ för mig Àr det bara o ta det lugnt...vet att detta inte precis hjÀlper men men Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag kan knappt sova efter en kvÀll med alla rykten pÄ denna sajten hehe Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hade prov ida trÀna igÄr lÀste pÄ som satan fatta inenting stÀngde av datan sluta tÀnka pÄ det lÀrde mig nÄgot men dÄ var det helt tysst i rummet sÄ jag sommna Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) đ¶ Redigerad mĂ„ndag 20:07 av Gaerder Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag drömmer om att GTA San Andreas sitter i mitt PS 2 nÀr jag vaknar nÀr jag tittar sÄ Àr det inte dÀr Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Samma situation hÀr . Har spanskaprov imorgon men slinker hela tiden undan till datorn för att lÀsa ny info, kolla forumet mm. Egentligen vore det bÀsta om jag stÀngde av nu direkt men det Àr ju sÄ spÀnnande! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har i princip samma problem... ett skitviktigt matteprov nu pÄ torsdag... och jag kan inte koncentrera mig nÀr jag pluggar bara för att jag tÀnker pÄ GTA: SA hela tiden Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) försöker hitta nya spel och lira tills Sa kommer har varvat mafia och Max payne 2 nu typ 10 gÄnger jag önskar sÄ innerst att jag kunde byta ut Max payne 2 eller mafia till sa i 10 minuter :'( :'( Redigerad 26 oktober, 2004 av Gudfar Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som har problem med att sova, koncentrera er, osv: SĂK UPP EN PSYKOLOG Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som har problem med att sova, koncentrera er, osv: SĂK UPP EN PSYKOLOG jag har inte problem att sova eller koncentrera mig sĂ„ Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Samma situation hĂ€r . Har spanskaprov imorgon men slinker hela tiden undan till datorn för att lĂ€sa ny info, kolla forumet mm. Egentligen vore det bĂ€sta om jag stĂ€ngde av nu direkt men det Ă€r ju sĂ„ spĂ€nnande! HAHAAHA otur att du inte har vĂ„r spank lĂ€rare HAHAHAHA hon kommer frĂ„n spanien och kan knappt svanska Men sona killar i min klass hade inte lĂ€st pĂ„ ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de jag tĂ€nker endĂ„ hela tiden pĂ„ det och undra hur det kommer vara pĂ„ fre i skolan kommer typ chata pĂ„ lĂ€raren SLĂPP OSS!!! Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som har problem med att sova, koncentrera er, osv: SĂK UPP EN PSYKOLOG va hos en sĂ„n hon sprang ivĂ€g grĂ„tandes jag vet inte varför hon ville inte trĂ€ffa mig efter det Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAHAAHA otur att du inte har vĂ„r spank lĂ€rare HAHAHAHA hon kommer frĂ„n spanien och kan knappt svanska Men sona killar i min klass hade inte lĂ€st pĂ„ ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de jag tĂ€nker endĂ„ hela tiden pĂ„ det och undra hur det kommer vara pĂ„ fre i skolan kommer typ chata pĂ„ lĂ€raren SLĂPP OSS!!! HHAHAHAHa vi har ocksĂ„ en spanjorska till spanksalĂ€rare och hon Ă€r skitstrĂ€ng (oftast)!! Hon stĂ„r och gestikulerar (stavning?) som en apa vid katedern och rabblar upp nĂ„t som man knappt förstĂ„r (Ă€h jag var nog lite för tyken dĂ€r, eller ?) Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 För mig Àr det helt chill, slutar tidigt alla dagar nu som Àr kvar, sen Àr det ju lov. Hade prov i mÄndags. ;/ Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 lite lÀxa i `ŽengŽŽ men det Àr bara ett test om man gjort lÀxan, hehe men det gör jag i morrn Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag Àr lite orolig över imorron och i övermorrgon det Àr 2 bulla och LLLLà à à à à NNNNNGGGGGAAAAA dagar :'( HAHAHA GTAjonte:du ska se vÄr mattelÀrare kan sÀmre svenska Àn vad jag kunde nÀr jag var 2Är hon försöker prata med kroppen TECKENSPRà K Men sÄ Àr det i malmö Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts