Jump to content

Fy faaaan!

Share

Recommended Posts

Samma situation hÀr ;) .

Har spanskaprov imorgon men slinker hela tiden undan till datorn för att lÀsa ny info, kolla forumet mm.

Egentligen vore det bÀsta om jag stÀngde av nu direkt men det Àr ju sÄ spÀnnande! ;P

HAHAAHA otur att du inte har vÄr spank lÀrare HAHAHAHA hon kommer frÄn spanien och kan knappt svanska

Men sona killar i min klass hade inte lÀst pÄ ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg :wub::wub::P

On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de

jag tĂ€nker endĂ„ hela tiden pĂ„ det och undra hur det kommer vara pĂ„ fre i skolan kommer typ chata pĂ„ lĂ€raren SLÄPP OSS!!! -_-:)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

HAHAAHA otur att du inte har vÄr spank lÀrare HAHAHAHA hon kommer frÄn spanien och kan knappt svanska

Men sona killar i min klass hade inte lÀst pÄ ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg :wub::P;)

On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de

jag tĂ€nker endĂ„ hela tiden pĂ„ det och undra hur det kommer vara pĂ„ fre i skolan kommer typ chata pĂ„ lĂ€raren SLÄPP OSS!!! -_-:wub:

HHAHAHAHa :lol: vi har ocksÄ en spanjorska till spanksalÀrare och hon Àr skitstrÀng (oftast)!! Hon stÄr och gestikulerar (stavning?) som en apa vid katedern och rabblar upp nÄt som man knappt förstÄr ;P (Àh jag var nog lite för tyken dÀr, eller :)?)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Jag Ă€r lite orolig över imorron och i övermorrgon det Ă€r 2 bulla och LLLLÅÅÅÅÅNNNNNGGGGGAAAAA dagar :'(

HAHAHA

GTAjonte:du ska se vĂ„r mattelĂ€rare kan sĂ€mre svenska Ă€n vad jag kunde nĂ€r jag var 2Ă„r hon försöker prata med kroppen TECKENSPRÅK -_-;P:)

Men sÄ Àr det i malmö

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor