Jump to content

Fy faaaan!


 Share

Recommended Posts

Jag sitter också me ett prov SO blööö....men det är precis skit svårt att sluta tänka på det.....man oroar sej för förseningar, att det inte kommer på fredag,att det tar slut och om det blir vad de lovar och allt typ....jag roar mig med att köpa typ allt som det står GTA:SAN ANDREAS på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma situation här ;) .

Har spanskaprov imorgon men slinker hela tiden undan till datorn för att läsa ny info, kolla forumet mm.

Egentligen vore det bästa om jag stängde av nu direkt men det är ju så spännande! ;P

HAHAAHA otur att du inte har vår spank lärare HAHAHAHA hon kommer från spanien och kan knappt svanska

Men sona killar i min klass hade inte läst på ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg :wub::wub::P

On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de

jag tänker endå hela tiden på det och undra hur det kommer vara på fre i skolan kommer typ chata på läraren SLÄPP OSS!!! -_-:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAAHA otur att du inte har vår spank lärare HAHAHAHA hon kommer från spanien och kan knappt svanska

Men sona killar i min klass hade inte läst på ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg :wub::P;)

On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de

jag tänker endå hela tiden på det och undra hur det kommer vara på fre i skolan kommer typ chata på läraren SLÄPP OSS!!! -_-:wub:

HHAHAHAHa :lol: vi har också en spanjorska till spanksalärare och hon är skitsträng (oftast)!! Hon står och gestikulerar (stavning?) som en apa vid katedern och rabblar upp nåt som man knappt förstår ;P (äh jag var nog lite för tyken där, eller :)?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...