Jump to content

Äta! (SPOILER VARNING FÖR ER SOM INTE VILL VETA)


xstreem
 Share

Recommended Posts

(SPOILER VARNING!)

(tagen från gtaforums)

How often do you have to eat?

Well, you only have to eat if you need health. Either that or go to the hospital. There hasnt been one pop-up or anything telling me to eat. Also, working out is really easy, and CJ gets buff fast.

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET E FALSK....

Håller med till 100%!

det e falskt skulle R* ljuga om det det skulle nog ble mycket kritik då

vi har ju sett en fil när CJ går in och bställer mat och det var ju bra dessignat osv jag tror nog inte dom skulle lägga så mycket tid på det om nu det är bara till KRAFT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(SPOILER VARNING!)

(tagen från gtaforums)

How often do you have to eat?

Well, you only have to eat if you need health. Either that or go to the hospital. There hasnt been one pop-up or anything telling me to eat. Also, working out is really easy, and CJ gets buff fast.

Ha! Skönt... slapp man tänka på det, tyckte faktiskt att det var lite oroande och att det blev lite "The Sims" över det hela.

EDIT: Därimot undrar jag nog inte också om det är falskt? Man skulle ju kunna bli "skinny" och "fat"

Redigerad av theatre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha! Skönt... slapp man tänka på det, tyckte faktiskt att det var lite oroande och att det blev lite "The Sims" över det hela.

EDIT: Därimot undrar jag nog inte också om det är falskt? Man skulle ju kunna bli "skinny" och "fat"

Fat bli man om man inte tränar och äter för mycket snabbmat såsom pizza. Skinny blir du väl antagligen när du inte tränar och inte äter tillräckligt...

Så jag antar att alla måste alltid träna för att hålla sin CJ i trimm till uppdragen m.m. Det blir säkert kul att träna! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...