Jump to content

Hur kommer din SA-mod att se ut?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Så du menar att det går å göra moddar med en 98 från jan99 (:( )!!

Det tror inte jag i alla fall. Fast jag ska nog köpa en ny dator lagom tills GTA SA släpps, får se, för då får jag betala själv.

Det jag menar alltså är att det är skillnad mellan data och dator. Data är informationen som finns på t ex en hårddisk. Och hårddisken sitter i datorn. Det är alltså inget personligt, utan jag irreterar mig jämt på när folk skriver data istället för dator.

Men iofs tror jag nog att jag skulle kunna göra moddar med datorn jag använder nu. Iaf lågpolygon-grejer. Det är alltså en 900 med ett tn2ultra. Funkar tillomed att spela vc med den. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar alltså är att det är skillnad mellan data och dator. Data är informationen som finns på t ex en hårddisk. Och hårddisken sitter i datorn. Det är alltså inget personligt, utan jag irreterar mig jämt på när folk skriver data istället för dator.

Men iofs tror jag nog att jag skulle kunna göra moddar med datorn jag använder nu. Iaf lågpolygon-grejer. Det är alltså en 900 med ett tn2ultra. Funkar tillomed att spela vc med den. :teehee:

Ok!! Jag trodde du menade "min" data (i huvet) :P .

Ett litet missförståd blev det där. :(

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...