Jump to content

Vi som medelat piratkopia.


VickeX
 Share

Recommended Posts

vad exakt har du mailat dem? en länk där man kan dra hem det? eller en sida med info om det?

En länk där man kan dra hem det. jag berättade också HUR dom kunde hittade på just den sidan.

Jaa. tänk om man skulle få hela gta serien. eller ännu bättre. sälja gta SA för halva priset till alla som medelat :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, det är ganska lätt att hitta sidorna där de finns på och vad mer kan de göra än att tacka så mycket? Skicka hela GTA-serien till dig? Det är nog ganska många som anmäler dessa sidor.

:rolleyes: men jaja jag vet att det är säkert mer än flera hundra pers som anmäler vart man kan hitta pirat kopior varje dag men ett stort bolag som rockstar borde nog va lite mer tacksamma till folket som försöker hjälpa dem att inte gå miste om förluster och med tanke på vilka pengar dom drar in så kan jag tänka mig att dom har råd

post-31-1098718841_thumb.jpg

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes: men jaja jag vet att det är säkert mer än flera hundra pers som anmäler vart man kan hitta pirat kopior varje dag men ett stort bolag som rockstar borde nog va lite mer tacksamma till folket som försöker hjälpa dem att inte gå miste om förluster och med tanke på vilka pengar dom drar in så kan jag tänka mig att dom har råd

Det har jag inte sagt någonting om. Deras tacksamhet räcker, men du verkar vilja att de gör något mer än det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en kompis som har spelet bränt. På något forum la han upp många bilder på spelet och folk blev självklart sura så en av de raporterade det till rockstar. Så som han sa till mig var att det som hände var att han fick ett mail av rockstar där det stod att han bryter mot någon lag i U.S.A. och sådant kan straffas och ger upp till några års fängelse och grymt mycket böter. Sedan fick han senare ett mail av rockstar där det stod att i Svergie finns det inget lag som säger att man inte får bränna spel eller ladda hem, det som är olagligt är att dela med sig spel och program. Så han slapp undan... Men om lagen är så i Svergie kan i stort sett vem som helst ladda hem spelet och lira det utan att de får skit =/ ... eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte vänta till realeasen till Xbox'n. jag bara måste :'(

Jag har juh ingen Ps2:a och hinner inte köpa en. måste juh samla ihop pengar osv osv.

Jag är också J*kligt nöjd med att fått ett TACK från R*games. tänk dig. det är som som har gort Gta,Gtalondon,Gta 2,Gta 3,Gta VC,gta Advanced,Gta SA, men man vill juh ändå ha något :P

Jag tycker att vi samlar in en lista och så får någon som e bra på engelska skicka in den till piracy R* och säga att alla som har skickat in information borde få mer en bara ett tack :o:);P

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...