Jump to content

Deamon tools


Ceone
 Share

Recommended Posts

Behöver hjälp när jag har instalerat de så på "set number of devices" kan man välja mellan fyra olika . Drive 1 drive 2 osv. vilken ska man välja? jag valde trean. Sen så ´måste man starta om datorn så gör jag de. Sen så är det ett fel så startar datorn om igen så kommer upp en ruta hur jag villl starta datorn tex.

Starta datorn felsäkert läge

Starta datorn felsäkert läge med nätverk

Starta datorn då den senast fungerade.

Så väljer jag "Starta datorn då den senast fungerade" sen när jag startar deamon tools så står en ruta "Virutal SCSI driver not detected"

post-22-1098717616_thumb.jpg

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja om du säger var jag ska ha musen. ladda inte ner 3.47 verisionen den är cp

det är inte programets fel att användaren är noob...

å sen välj typ 2 divises så får du tv2 virutuella cd/dvd å då det står att du ska starta om välg bara starta om senare... sen tar du å

högerklickar på ikonen ---> välj virtual cd/dvd... --> sen device 0 ----> mount .img

klart

svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är inte programets fel att användaren är noob...

å sen välj typ 2 divises så får du tv2 virutuella cd/dvd å då det står att du ska starta om välg bara starta om senare... sen tar du å

högerklickar på ikonen ---> välj virtual cd/dvd... --> sen device 0 ----> mount .img

klart

svårt???

jamen nu är det så att när man ska starta om datorn så kronglar hela o de går inte starta programet! läs vad har skrivit innnan! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...