Jump to content

Tankerfartyg


lulle
 Share

Recommended Posts

Ni kom väl ihåg när Hultan la inn ny info så stod det längst ner:

Nytt Fordon:Tankerfartyg

Det innebär ju att man ska kunna köra tankerfatyget eller?

För man kan ju inte säga att det fanns Släp till Lasstbilar i VC bara för dom stod helt stilla i hamnen?

Jag undra om det han mena med fordon var att man ska kunna köra det eller bara att det finns för i Movie 2 eller 1 på Gamespot så står det ett Tankerfartyg i vattnet men kan inte se om det rör sig? :P

Jag bara undra detta för det skulle bli så jävla verkligt med stora fartyg på vattnet :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra det, han som har lagt uppden här sidan har original spelet så det är ingen pirat som har lagt upp den, han bor i USA.

http://www.gta2playerleak.tk/

Där kan man se hur det ser ut när man lirar 2player och när man hoppar fallskärm från höga byggnader.

spelet släpps inte förrens den 26 i USA så han har nog den illegala versionen :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

omg danne, va lite mer välupplyst, nu har du sabbat en rätt stor grej i spelet för mig, tack, det är sånt man vill se själv..

Jo, jag vet det. Förlåt, jag skrev inte länken för att sabba för någon, jag vill ju bara svara på frågan han ställde. Det var j*vligt dumt av mig att skriva det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...