Jump to content

Otroligt snygg Karta!


Recommended Posts

Jo men:

-Antagligen så är denna kartan snyggare och ger spelet extra känsla!

-Vem vill slita ut sin fina karta som följde med i spelet! :lol:

klart man inte ska slita ut den medföljande kartan.. det är ju därför man ramar in den och sätter upp på väggen. behöver man kolla på den får man helt enkelt resa sig upp från soffan och gå till väggen. eller så tar man fram kopian man fixade innan inramningen av orginalet ^_^

och förresten.. tror den medföljande kartan kommer bestå av flera bitar, en heltäckande och flera detaljerade för samtliga städer/förorter. kan inte va så lätt att hitta rätt mitt i downtown med en karta karta över hela staten :unsure:

som att försöka hitta globen i stockholm på en sverigekarta. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klart man inte ska slita ut den medföljande kartan.. det är ju därför man ramar in den och sätter upp på väggen. behöver man kolla på den får man helt enkelt resa sig upp från soffan och gå till väggen. eller så tar man fram kopian man fixade innan inramningen av orginalet :lol:

och förresten.. tror den medföljande kartan kommer bestå av flera bitar, en heltäckande och flera detaljerade för samtliga städer/förorter. kan inte va så lätt att hitta rätt mitt i downtown med en karta karta över hela staten :unsure:

som att försöka hitta globen i stockholm på en sverigekarta. ;)

Men snälla, byt avatar .. Har haft min längre än dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur vet du att den är snyggare än den som man får med? Har du snott ett exemplar eller?

jag skrev ANTAGLIGEN så kommer den vara snyggare!

SFI - (Svenska för idioter)

Antagligen [an:ta:gligen] adv

adv. -ligare (gradf. dock mindre br.). adv. till ANTAGLIG I 5:

Troligen, förmodligen, sannolikt, rimligtvis.

Exempel: Han hade antagligen aldrig varit med om något sådant förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...