Jump to content

vad vill ni ha


Drewek
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Har lite fakta här bara för att Volvo 240 inte ska ratas av alla som gillar snabba bilar:

I staden jag bor i var det en som trimmade sin 240 till omkring 550hk och det var en Volvo originalfyra med turbo. Han slängde i en Sellholms sekventiell låda i den. Den såg helt original ut så det var en riktig sleeper. Den bilen var ej så tråkig.

Till alla er som vill ha Skyline och Suprer frågar jag bara, Hur ska ni få råd och köpa dem? De är ju snuskigt dyra.

Peace,Love and Understanding :unsure:

Man pluggar som en tok i skolan, skaffar sig ett bra jobb, tjänar mkt pengar sen köper man en bil! ;)

denna supra kan ingen komma och påstå att den är ful, den är förmodligen sveriges snyggaste supra

LÄNK: http://www2.blocket.se/view/3328473.htm?ca...&l=0&c=1&city=0

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag kommer lägga mina pengar på är bilar när jag blir stor. För att svara på ett tidigare inlägg så har jag börjat övningsköra precis.

Jag gillar inte bara Volvo det får jag erkänna. Jag har precis köpt min första bil och det är en fin entusiastbil som bara gått 4400mil en gammal Ford Taunus 17m från 1963 som jag ska fixa till inför våren sen blir det veteranbilsträffar och mysiga lugnkörningar i sommarnattens ljumma luft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man pluggar som en tok i skolan, skaffar sig ett bra jobb, tjänar mkt pengar sen köper man en bil! ;)

denna supra kan ingen komma och påstå att den är ful, den är förmodligen sveriges snyggaste supra

LÄNK: http://www2.blocket.se/view/3328473.htm?ca...&l=0&c=1&city=0

Den var fin, lite väl vulgär lack och spoilrar för min smak men annars så var det en jädrans skön bil. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

315 HK! gud vad mycket!!! bara så att du vet är det drygt 400 hk i en Supras orginal motor! HAHAHAHA!

och den mest trimmade Skylinern i världen har typ 1000 + HK!!!!

hörru du din fule lille 08:a, 400 häst i en supra orginal??? skulle inte tro det den har inte ens 300, sen borde du väl veta att det finns olika modeller av supror

dom utan turbo

dom med enkel turbo

dom med dubbel turbo

men det visste du väl eller??

och detta gäller den nyaste supra modellen (MKIV) som kom 1993

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörru du din fule lille 08:a, 400 häst i en supra orginal??? skulle inte tro det den har inte ens 300, sen borde du väl veta att det finns olika modeller av supror

dom utan turbo

dom med enkel turbo

dom med dubbel turbo

men det visste du väl eller??

och detta gäller den nyaste supra modellen (MKIV) som kom 1993

ja klar6t ja vet men jag överdrev "lite" för att det skulle se bra ut men men..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker bara försvara den stackars fyrkantiga föråldrade Volvo 240 mot alla som hatar den. Jag gillar den faktiskt och då är jag ärlig.

Vi har en gammal 245 från 1988 som gått över 30 000mil. Mina föräldrar köpte den ny och vi har haft den sen dess. Än har inget allvarligt hänt med den, förrutom att rosten börjat hälsa på men det håller vi borta från gamla Bettan så hon får förtsätta att gå och gå och gå... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker bara försvara den stackars fyrkantiga föråldrade Volvo 240 mot alla som hatar den. Jag gillar den faktiskt och då är jag ärlig.

Vi har en gammal 245 från 1988 som gått över 30 000mil. Mina föräldrar köpte den ny och vi har haft den sen dess. Än har inget allvarligt hänt med den, förrutom att rosten börjat hälsa på men det håller vi borta från gamla Bettan så hon får förtsätta att gå och gå och gå... (w00t)

30000 MIL! jobbigt långt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörru du din fule lille 08:a, 400 häst i en supra orginal??? skulle inte tro det den har inte ens 300, sen borde du väl veta att det finns olika modeller av supror

dom utan turbo

dom med enkel turbo

dom med dubbel turbo

men det visste du väl eller??

och detta gäller den nyaste supra modellen (MKIV) som kom 1993

Supra MKIV med twinturbo (2x turboaggregat) har väl 330hk orginal? Vad jag vet så gick det inte att få supran med singelturbo från fabrik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...