Jump to content

vad vill ni ha


Drewek
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Hej alla pålästa (ironisk) bilkännare som gillar fjolliga japanåk med gastank och fikuskjolar.

Jag säger bara en sak: Den enda bil som man vill åka i är Volvo 240 med två feta gamla SU förgasare och M46 låda med overdrive. Rakt rör hela vägen och sen är det bara till att köra.

Sedan kan alla fikusfjantar med liten penis och dåligt självförtroende ligga och turbopysköra med sina fula kjolkit och sänkningssatser. Sina NOS-tuber kan de trycka upp någonstans. ;):unsure::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla pålästa (ironisk) bilkännare som gillar fjolliga japanåk med gastank och fikuskjolar.

Jag säger bara en sak: Den enda bil som man vill åka i är Volvo 240 med två feta gamla SU förgasare och M46 låda med overdrive. Rakt rör hela vägen och sen är det bara till att köra.

Sedan kan alla fikusfjantar med liten penis och dåligt självförtroende ligga och turbopysköra med sina fula kjolkit och sänkningssatser. Sina NOS-tuber kan de trycka upp någonstans. :unsure::lol:^_^

en gissning:

du kommer ifrån nån förort till landet, för det e typ bara sånna som gillar fula volvos, raka rör, epa o skit. en så kan DU trycka upp dit skitsnack så långt upp att du kommer tro att du äter skit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla pålästa (ironisk) bilkännare som gillar fjolliga japanåk med gastank och fikuskjolar.

Jag säger bara en sak: Den enda bil som man vill åka i är Volvo 240 med två feta gamla SU förgasare och M46 låda med overdrive. Rakt rör hela vägen och sen är det bara till att köra.

Sedan kan alla fikusfjantar med liten penis och dåligt självförtroende ligga och turbopysköra med sina fula kjolkit och sänkningssatser. Sina NOS-tuber kan de trycka upp någonstans. ;)  :unsure:  :lol:

Vad är ditt problem Volvoh*ra!

Volvo måste ju vara den fulaste bilen som tillverkats och en trimmad volvon har aldrig en susning mot en Skyline,Supra,Impreza,300SX, eller nån som bil som är trimmad din jubel id*ot.

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla pålästa (ironisk) bilkännare som gillar fjolliga japanåk med gastank och fikuskjolar.

Jag säger bara en sak: Den enda bil som man vill åka i är Volvo 240 med två feta gamla SU förgasare och M46 låda med overdrive. Rakt rör hela vägen och sen är det bara till att köra.

Sedan kan alla fikusfjantar med liten penis och dåligt självförtroende ligga och turbopysköra med sina fula kjolkit och sänkningssatser. Sina NOS-tuber kan de trycka upp någonstans. ;):unsure::lol:

Haha jag va nästan lika tragisk som dig själv en gång i tiden ;-) Men håll ut, snart inser även du att Volvo 240 inte har den minsta körglädje. Ett tips: Kör en Saab turbo så förstår du vad jag menar! ;-)

Take care!

// Jimmy...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla pålästa (ironisk) bilkännare som gillar fjolliga japanåk med gastank och fikuskjolar.

Jag säger bara en sak: Den enda bil som man vill åka i är Volvo 240 med två feta gamla SU förgasare och M46 låda med overdrive. Rakt rör hela vägen och sen är det bara till att köra.

Sedan kan alla fikusfjantar med liten penis och dåligt självförtroende ligga och turbopysköra med sina fula kjolkit och sänkningssatser. Sina NOS-tuber kan de trycka upp någonstans. ;):unsure::lol:

Säger nån som knappast fär gammal nog för att ens ha ett körkort..

Men smaken är som baken. Du kan ju åka runt i din sossekärra och spy ut avgaser så kan alla andra välja bilar som dom gillar inte för att storleken på snoppen skulle ha nån betydelse på vilken bil det nu skulle vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag va nästan lika tragisk som dig själv en gång i tiden ;-)  Men håll ut, snart inser även du att Volvo 240 inte har den minsta körglädje. Ett tips: Kör en Saab turbo så förstår du vad jag menar! ;-)

Take care!

// Jimmy...

ORD!

en gissning:

du kommer ifrån nån förort till landet, för det e typ bara sånna som gillar fula volvos, raka rör, epa o skit. en så kan DU trycka upp dit skitsnack så långt upp att du kommer tro att du äter skit

Härligt mannen så ska det vara!

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla pålästa (ironisk) bilkännare som gillar fjolliga japanåk med gastank och fikuskjolar.

Jag säger bara en sak: Den enda bil som man vill åka i är Volvo 240 med två feta gamla SU förgasare och M46 låda med overdrive. Rakt rör hela vägen och sen är det bara till att köra.

Sedan kan alla fikusfjantar med liten penis och dåligt självförtroende ligga och turbopysköra med sina fula kjolkit och sänkningssatser. Sina NOS-tuber kan de trycka upp någonstans. :unsure::lol:^_^

by the way... körde inte Bond en BMW i den senaste filmen...

o han ha då alldrig kört nån volvo ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ät skit. Volvo är det vackraste som finns i bilväg. Och ja jag är från landet men finns det något jag hatar mer än japsbilar så är det EPA-traktorer ock A-traktorer. De är så jävla fula och så körs de av invalida ej bilkunniga jävlar som dunkar plåt. JAG HATAR EPOR, FATTA!!!!!!!

Jag kan nog faaan så mycket mer än er om bilar och allt annat för den delen. Jag går inte någon jävla fordonslinje heller jag är bara jävligt intresserad av bilar och kan tamejfan allt om dem, ställ vilken jävla fråga som helst om bilar och jag kan det, till skilldnad från er era amöbhjärnor till as!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej FÖRLÅT för det där med liten penis. Jag var jädrigt omogen av mig just i stundens hetta.

Vill bara pointera att jag inte är någon "bonnajävel" som snusar dunkar plåt och är allmänt dum i huvudet. JAG HATAR EPOR OCH A-TRAKTORER. Vill bara får det klart.

Och okej jag skulle inte säga nej till en EVO Mitsubishi eller en Skyline bara att jag är så jävla trött på alla Fast and Furios stylade bilar med överdrivna kjolpaket och neonrör. De ser så fult tillgjorda ut. En snygg bil ska vara ren på detaljer och allmänt clean utan spoilerskit och kjolar som förstör intrycket. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är ditt problem Volvoh*ra!

Volvo måste ju vara den fulaste bilen som tillverkats och en trimmad volvon har aldrig en susning mot en Skyline,Supra,Impreza,300SX, eller nån som bil som är trimmad din jubel id*ot.

har den itne ? min farasa hade en volvo v70 t5 med 315 hästar han hörde att det skulle vara dragrace på ett ställe... han kom ikapp en impreza och den hade vingar och allt hon när han ville att den skulle gasa lite så var han redan om ;):unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej FÖRLÅT för det där med liten penis. Jag var jädrigt omogen av mig just i stundens hetta.

Vill bara pointera att jag inte är någon "bonnajävel" som snusar dunkar plåt och är allmänt dum i huvudet. JAG HATAR EPOR OCH A-TRAKTORER. Vill bara får det klart.

Och okej jag skulle inte säga nej till en EVO Mitsubishi eller en Skyline bara att jag är så jävla trött på alla Fast and Furios stylade bilar med överdrivna kjolpaket och neonrör. De ser så fult tillgjorda ut. En snygg bil ska vara ren på detaljer och allmänt clean utan spoilerskit och kjolar som förstör intrycket. ;)

okej sorry jag overeactade lite grann men alla har ju olika åsikter så nu gör vi ontopic ok? Vänner?

har den itne ? min farasa hade en volvo v70 t5 med 315 hästar han hörde att det skulle vara dragrace på ett ställe... han kom ikapp en impreza och den hade vingar och allt hon när han ville att den skulle gasa lite så var han redan om

315 HK! gud vad mycket!!! bara så att du vet är det drygt 400 hk i en Supras orginal motor! HAHAHAHA!

och den mest trimmade Skylinern i världen har typ 1000 + HK!!!!

IOFS så skulle det vara roligt med en volvo lite här och där i spelet som man kunde skjuta på! :unsure:

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej FÖRLÅT för det där med liten penis. Jag var jädrigt omogen av mig just i stundens hetta.

Vill bara pointera att jag inte är någon "bonnajävel" som snusar dunkar plåt och är allmänt dum i huvudet. JAG HATAR EPOR OCH A-TRAKTORER. Vill bara får det klart.

Och okej jag skulle inte säga nej till en EVO Mitsubishi eller en Skyline bara att jag är så jävla trött på alla Fast and Furios stylade bilar med överdrivna kjolpaket och neonrör. De ser så fult tillgjorda ut. En snygg bil ska vara ren på detaljer och allmänt clean utan spoilerskit och kjolar som förstör intrycket. ;)

att du e en "bonnajävel som snusar dunkar plåt och är allmänt dum i huvudet" har jag inte påstått, jag tyckte att de va en aaaaaaningen typsiskt för en förortsbo att digga volvo me raka rör o börja övningsköra vid 15 o skuter me en .22 i skogen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite fakta här bara för att Volvo 240 inte ska ratas av alla som gillar snabba bilar:

I staden jag bor i var det en som trimmade sin 240 till omkring 550hk och det var en Volvo originalfyra med turbo. Han slängde i en Sellholms sekventiell låda i den. Den såg helt original ut så det var en riktig sleeper. Den bilen var ej så tråkig.

Till alla er som vill ha Skyline och Suprer frågar jag bara, Hur ska ni få råd och köpa dem? De är ju snuskigt dyra.

Peace,Love and Understanding ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...