Jump to content

Taxi- och paramedicsuppdraget.


The Wickerman
 Share

Recommended Posts

Lackar ur, kom långt på taxiuppdraget, och så står killen jag ska hämta upp INNE i flygplatsbyggnaden och det går inte att nå honom, sp blev tvungen att avbryta. Samma skit hände när jag nästna var färdig med paramedicsuppdraget, men då stod killen på en typ halvö med en bro emellan, och man kunde inte nå honom med bilen. Någon som har samma problem? Blir lite jobbigt i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte göra alla taxiuppdragen vid ett tillfälle utan det som gäller för att få bonusen är att du har kört sammanlagt 100 uppdrag. Ambulansauppdragen måste du däremot göra alla på raken och skulle du ha oturen att en gubbe spawnar på den smala bron i Ocean Beach så backar du bara upp på bron och låter honom kliva in där bak. Men akta så du inte gasar ihjäl honom! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett enkelt tips hur du lättast utför Ambulansuppdragen

Ta ambulansen och ut på Washington Beach. Förhoppningsvis kommer de flesta spawnas just där. Då är det enkelt att bara plocka upp dem och skjussa dem vidare till sjukhuset. Men se upp så du inte kör för fort, rätt som det är kan du välta p.g.a. ogämnheter. Så ta det lugnt för du kommer ha gott om tid på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men du verkar ju pro, är du smart kör du bara där ifrån så får du en annan kund..

Kan inte påstå att jag är pro, men hade ingen aning om att man kunde köra iväg och få en ny kund. Trodde det var ungefär som ambulansuppdraget att man antingen hämtar upp den man ska hämta eller avbryter. Men tack iaf för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett enkelt tips hur du lättast utför Ambulansuppdragen

Ta ambulansen och ut på Washington Beach. Förhoppningsvis kommer de flesta spawnas just där. Då är det enkelt att bara plocka upp dem och skjussa dem vidare till sjukhuset. Men se upp så du inte kör för fort, rätt som det är kan du välta p.g.a. ogämnheter. Så ta det lugnt för du kommer ha gott om tid på dig.

Tack, ska testa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...