Jump to content

fuskade ni mycket i gta 3 eller vice city?


gurfi
 Share

Recommended Posts

Finns en sympton om man fuskar väldigt mycket. Benen börjar krympa, armarna börjar växa och underläppen blir fruktansvärt stor. Jag har varit med om det när jag fuskade i GTA III.. Men sen slutade jag när jag pratade med doktorn.

Alltså, jag fuskade ganska mycket i GTA III

jo men heller hur ^_^

jag fuskar till ta me fan allt som har fusk :rolleyes: men ja e 180 *skojja*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handen på hjärtat, jag brukar faktiskt fuska i många spel. (Detta främst i PC-spel då jag inte spenderat lika mycket deg, om ens nånting alls :rolleyes: , på dessa). I spel som Mafia och Max Payne 1 fuskade jag först en gång när det blev lite svårt på någon bana nån timme in i spelet och körde sedan vidare med fusken aktiverade under hela spelets gång..

När jag lirar peka-klicka-äventyrsspel (Monkey Island, Grim Fandango, Den Längsta Resan osv.) använder jag walkthrough lite FÖR ofta...

Men i varken GTA3 eller VC fuskade jag för att klara spelet. (Självklart lattjar man ju lite med tank-spawn och fanniemagnet när man väl är färdig..)

I San Andreas tänker jag inte aktivera ett enda fusk förrän jag varvat spelet ordentligt. Jag har växt upp sedan Max Payne 1 (tvåan varvade jag utan fusk)...

Erik stor nu. Erik vuxen!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har aldrig fuskat mig igenom ett gta-spel och kommer aldrig göra

men det är ju klart man testat massa roliga fusk när man redan varvat spelet och är ute och röjer lite

Hahahahhahha GARV

Håller med....

och ifall man nu kört fast ordentligt så är det mer rätt med walkthrougs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...