Jump to content

Multiplayer sugna, se hit!


EnD
 Share

Recommended Posts

Tjoho!

Nu har jag tillsammans med några till fixat ihopp oss en liten gta2 community!

Nu kan alla multiplayer sugna ta sig an matcher med motståndare från lite här och var i landet. Vill du också vara med och lira? Javisst får du det, kontakta bara mig via min mail så löser det sig :D

Adress: www.gta2.info.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra jobbat, men ni borde lägga till ett forum.

Jag skulle kunna tänka mig att joina er men jag tycker det är lite väl fuskigt att ni spelar med en modifierad bug som är starkare än tanken. Och det går att lira mot varandra även om inte alla har den senaste patchen så jag tycker inte ni borde kräva att man har den. Keep up the good work! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, visste inte att man inte behövde den. Tack för det!

Nej, buggen är en väldigt skojig detalj som alla tycker är roligt. "Fuskigt" skulle jag inte kalla det eftersom alla kan ju ta den, och det blir som en slags bug-mania, där alla stjäl varandras buggar.

Vore jätte roligt om du joinade! Ju fler ju roligare! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kaboom:

Jo, jag skäms faktist över mig själv :">

Anledningen är att sidan från första början var mest gjord att va på skoj, och därför kladdade jag bara ihopp nått snabbt, något som kanske framgår om man kollar på designen. Om jag orkar så byter jag server, men tills vidare får det det bli geocities :D Fast webb.se ska ta bort dessa popups, men de kommer vid vissa tillfällen ändå; en stor anledning till att jag kanske skyndar med att flytta sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arvid:

Fixade det nu :D

Anledningen till att vi inte har något forum är att jag anser att det är halft onödigt, eftersom det redan finns en hel evighet med gta forum där ute. Ett till är antagligen bara onödigt... Men inom en framtid, vem vet, ett simpelt forum kanske vore nått :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arvid: Du spelar ganska olika tider, men vardagskvällar är populärast :teehee:

Säg en tid, eller om du har messenger så kan du adda mig.

oscarw_89: Jo, 150mb är ju kanon, särskilt när sidan ligger på 200kb :P

Men de tillåter inte icke engelska sidor dock, dessutom är max filstoleken 900kb, så att tanka upp kommade mp-banor är inte att tänka på...

Kaboom: Tack för erbjudandet! Domän behövs inte, info.se drar ju bara över det. Jag kan ju kontakta dig om det blir tillfälle! Väldigt vänligt iaf =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arvid: Du spelar ganska olika tider, men vardagskvällar är populärast :P

Säg en tid, eller om du har messenger så kan du adda mig.

oscarw_89: Jo, 150mb är ju kanon, särskilt när sidan ligger på 200kb B)

Men de tillåter inte icke engelska sidor dock, dessutom är max filstoleken 900kb, så att tanka upp kommade mp-banor är inte att tänka på...

Kaboom: Tack för erbjudandet! Domän behövs inte, info.se drar ju bara över det. Jag kan ju kontakta dig om det blir tillfälle! Väldigt vänligt iaf =D

Aaa adda mig på msn: whatthecrap_kuchar@hotmail.com :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...