Jump to content

Trailer obeservationer


tejwarius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 124
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Riktigt snyggt de där med att han slår till föraren innan han slänger ut honom. Sen verkar de som om poliserna sitger ut bilarna mer "osynkat" om man kollar 48 sekunder in i trailern. Inte som i VC där alla stiger ut samtidigt. Sen den scenen där de 2 bilarna exploderar, måste vara i den där "dräneringskanalen" som finns me i typ Gone in 60 seconds, Grease och NFSU

Japp det lär vara den kanalen..... men en sak som jag tyckte var fräck är att han har jägarmagasin på uzina i slutet av filmen innan Grand Theft Auto San Andreas skylten kommer fram..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ni man kommer att kunna få tag på apache helikoptern från början? Står visseligen på ett hangarfartyg, så den lär väl vara bevakad av soldater, men vad tror ni.

Den lär ju inte vara tillgänglig från början , och det är ändå ingen kul om den är det.

Nu när jag tittar på filmen när man ser flygplanet flyga hela tiden jävligt högt också! Undra om man krashar och ifall planet blir ett vrak då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt det ser ut som ragdoll där poliserna flyger..och när nån skrev om impact, det blir impact ifall något sprängs i närheten av en då man träffas av tryckvågen.

Och så en personlig sak...när man ser i trailern att en kille hoppar ut genom en brinnande dörröppning med ett maskingevär så ryser jag av någon anledning, det verkar vara en mellansekvens. Och en annan (som säkert är från en mellansekvens) där CJ drar upp en pistol och siktar på en kille på en klubb eller nåt :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte hålla på och tjata, men nån som kan säga hur man klistar in bild från trailern in i typ paint eller adobe, ragdollen finns, och det är inte någon enkel animation  :mellow: .

öppna trailern, pausa den i den sekvens du vill spara.

tryck då på ctrl-alt-prt scr (print screen). klistra nu in i valt illustrationsprogram..

Redigerad av fablenine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...