Jump to content

det går inte att köpa hus...


sadda
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag ville inte ha nått bråk men han förolämpade mig.

Va det därför du svarade såhär?

Jag vet vad det betyder! Och även om jag inte skulle veta så har du ingen anledning att kalla mig dumbass din j*vla tönt.

Du lyckade hetsa upp han en aning när du skrev så...det är ju inte bara ditt fel, personligen tycker jag det är tillmestadels hans fel som "körde vidare"... men du kunde nog ha undvikit det...

Redigerad av Martin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är bara mesar som lägger sig i bråk om man inte försöker stoppa dom.

Tyker inte du jag är mesig? bra, men det hade nog jag tyckt om jag var i dina skor... Men det är jag inte

Men alvarligt... Ni verkar inte lösa konflikter på ett bra sett, o nu menar jag alla 3... Ni hetsar ju som sagt upp varandra så ni måste bråka ännu mer... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyker inte du jag är mesig? bra, men det hade nog jag tyckt om jag var i dina skor... Men det är jag inte

Men alvarligt... Ni verkar inte lösa konflikter på ett bra sett, o nu menar jag alla 3... Ni hetsar ju som sagt upp varandra så ni måste bråka ännu mer... <_<

Jag sa om man INTE försöker stoppa det!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyker inte du jag är mesig? bra, men det hade nog jag tyckt om jag var i dina skor... Men det är jag inte

Men alvarligt... Ni verkar inte lösa konflikter på ett bra sett, o nu menar jag alla 3... Ni hetsar ju som sagt upp varandra så ni måste bråka ännu mer... <_<

men det e ju skoj..... <_< vaffö skulle jag annars börja bråka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det tycker jag inte.

Och du Vajs Sitty: Jag bryr mig f*n inte om vad du tycker du kan ju inte ens stava till GTA Vice City.

HAHAHAHAHHAHAH......TROR DU JAG INTE JAG SKREV SÅ PÅ SKOJ?HA <_< HA :( HA :D .....Vilken loser :(

föressten skrev du värd istället för värld :( vem kan inte stava nu då :(hahahaha

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHHAHAH......TROR DU JAG INTE JAG SKREV SÅ PÅ SKOJ?HA <_< HA <_< HA :( .....Vilken loser :D

föressten skrev du värd istället för värld :( vem kan inte stava nu då :(

Tror inte du att han skrev DET på skoj?

tycker ni verkligen det är så kul o bråka? GTA3_Freak säger att han inte vill ha nått bråk...men det vill tydligen du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...