Jump to content

Bildobservationer.

Ruffy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 571
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak jag märkte i den andra trailern för spelet är någonting som händer precis 57 sekunder in i den. När spelaren använder en lasttruck som hopp och flyger över två bilar som sprängs, varpå de som står framför dem slungas iväg av explosionen. Animationen för personerna som flyger iväg är riktigt tarvlig. Ser ut precis som i GTAIII och VC, vid samma situation. Den där grymligt snygga ragdoll-tekniken syns inte här, även om det är en av de senare klipp som visats...

Jag blir konfunderad...

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag märkte i den andra trailern för spelet är någonting som händer precis 57 sekunder in i den. När spelaren använder en lasttruck som hopp och flyger över två bilar som sprängs, varpå de som står framför dem slungas iväg av explosionen. Animationen för personerna som flyger iväg är riktigt tarvlig. Ser ut precis som i GTAIII och VC, vid samma situation. Den där grymligt snygga ragdoll-tekniken syns inte här, även om det är en av de senare klipp som visats...

Jag blir konfunderad...

EB

De ska inte vara ragdoll! <_<

De är bekräftat för länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De ska inte vara ragdoll!  <_<

De är bekräftat för länge sen.

det är också bekräftat att de blir något som liknar ragdoll inte ragdoll men liknar, alltså att liken inte kommer sväva i luften när de dör vid en trappa utan kommer lägga sig naturligt på en trappa som i verkligheten

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...