Matteus Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Inte? Den bara skriker ut "KOLLA JAG ÄR FORMAD SOM EN ***!!!!!!". Hahaha..ja sant sant. Förresten, kolla spader kung på black-jack bilden. Redigerad 15 oktober, 2004 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Inte? Den bara skriker ut "KOLLA JAG ÄR FORMAD SOM EN ***!!!!!!". Hehe, själv märkte jag det faktist inte förrän du skrev det Kollade väl för mycket på bilen antar jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 nu för er som inte ser de hmm ja skulle nog snarare säga att man ser den lite snett nedanifrån =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Coolt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lägg märke till vakterna på båten. Han till höger siktar på helikoptern. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/sf_23.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lägg märke till vakterna på båten. Han till höger siktar på helikoptern. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/sf_23.jpg Hur ser du de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Man ser hur han står och man ser tydligt att han siktar på den eller nåt i närheten men det borde vara helikoptern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 kanske skjuter fåglar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Man ser hur han står och man ser tydligt att han siktar på den eller nåt i närheten men det borde vara helikoptern. Menade du gubben till höger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jepp. Om du läste lite längre upp påpekar jag det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jepp. Om du läste lite längre upp påpekar jag det. Doh Hehe nu såg jag iaf, och japp du har rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lägg märke till att det står Rockstar på CJ munktröja http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/post-24-1097949948.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lägg märke till att det står Rockstar på CJ munktröja http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/post-24-1097949948.jpg Lägg märke till att killen i baksätet sitter hur snyggt som helst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ta en skarp sväng och så är en mindre i bilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lägg märke att Cj tumme är genom ratten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lägg dessutom märke till att de nya, fräscha händerna med modellerade fingrar som R* skryter om så är puts väck... http://image.com.com/gamespot/images/2004/...5_screen004.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 En sak jag märkte i den andra trailern för spelet är någonting som händer precis 57 sekunder in i den. När spelaren använder en lasttruck som hopp och flyger över två bilar som sprängs, varpå de som står framför dem slungas iväg av explosionen. Animationen för personerna som flyger iväg är riktigt tarvlig. Ser ut precis som i GTAIII och VC, vid samma situation. Den där grymligt snygga ragdoll-tekniken syns inte här, även om det är en av de senare klipp som visats... Jag blir konfunderad... EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lägg dessutom märke till att de nya, fräscha händerna med modellerade fingrar som R* skryter om så är puts väck... http://image.com.com/gamespot/images/2004/...5_screen004.jpg Dom är ju mycket snyggare nu, inte bara klumpar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 En sak jag märkte i den andra trailern för spelet är någonting som händer precis 57 sekunder in i den. När spelaren använder en lasttruck som hopp och flyger över två bilar som sprängs, varpå de som står framför dem slungas iväg av explosionen. Animationen för personerna som flyger iväg är riktigt tarvlig. Ser ut precis som i GTAIII och VC, vid samma situation. Den där grymligt snygga ragdoll-tekniken syns inte här, även om det är en av de senare klipp som visats... Jag blir konfunderad... EB De ska inte vara ragdoll! De är bekräftat för länge sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) De ska inte vara ragdoll! De är bekräftat för länge sen. det är också bekräftat att de blir något som liknar ragdoll inte ragdoll men liknar, alltså att liken inte kommer sväva i luften när de dör vid en trappa utan kommer lägga sig naturligt på en trappa som i verkligheten Redigerad 17 oktober, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts