Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tänk om man hoppar fallskärm och landar rakt på "big pointy building"(stav.) i SF En annan sak jag tänkt på, nu när stora passagerarplan är tillgängliga. Hur coolt skulle det inte vara att flyga 2m över hustaken i Los Santos eller nån annan stad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tror ni att man kommer å dö om man hoppar från 1000m höjd uttan fallskärm å landar i vatten!? Man kan väl hoppas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tänk på trailern när han hoppar i vattnet frånn helikoptern. varför flög han isf så lågt troligtvis därför, anars kan det juh vara bara för att det skulle bli snyggare ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nån mer än jag som tycker att den här killen flyger skitcoolt!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Nån mer än jag som tycker att den här killen flyger skitcoolt!!!!! haha joo edit: tror ni att det alltid är en "car health mätare" Redigerad 27 oktober, 2004 av phil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag hoppas inte det. eftersom hur värkligt är det att man ser hur "söndrig" bilden är i värkligheten ?? hoppas det är på uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det är bara i nåt slags "uppdrag" som tex "gangdriveby" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Car health mätaren kommer vara med det är bekräftat av R* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 alltid ? :'( *drunknar imina tårar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Den kommer bara vara med när man gör drivebyes(stavning) Inte annars Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Var inne på officiella hemsidan kolla in kartorna då jag la märke till hur likt San Fierro är San Francisco, lite brist på fantasi eller? Dock är inte Golden gate bron med på gtabilden men den är det om man zoomar vidare. Fast egentligen är det inte kanske inte så dumt... Har själv varit i San Francisco så jag kanske känner igen mig Gta: Verkligheten: Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Landmassan var ju lik, men själva staden ser ganska olik ut. Vägar och så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kommer visst vara med,du får väll se på fredag vem som har rätt. Mat grejen kommer man kolla med L1,så det e kanske nått liknande med bil hälsan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Inte ett dugg likt juh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nån mer än jag som tycker att den här killen flyger skitcoolt!!!!! Det har du rätt i men var har du fåttt den bilden ifrån, för den är väl från en film ??? gtagaming?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Var inne på officiella hemsidan kolla in kartorna då jag la märke till hur likt San Fierro är San Francisco, lite brist på fantasi eller? Dock är inte Golden gate bron med på gtabilden men den är det om man zoomar vidare. Fast egentligen är det inte kanske inte så dumt... Har själv varit i San Francisco så jag kanske känner igen mig Gta: Verkligheten: Diezl brist på fantasi?.. är det inte bra att det är så likt som möjligt?, även var saker ligger jämfört med vatrandra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 fin va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kommer visst vara med,du får väll se på fredag vem som har rätt. Mat grejen kommer man kolla med L1,så det e kanske nått liknande med bil hälsan De stämmer inte att man får matmätaren om man trycker L1, man går in i menyn och kollar alla mätare och stats. Utom dom som är aktuella för uppdraget som car health. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Man kan visst flörta runt med tjejer och ge dom presenter eller blommor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det har du rätt i men var har du fåttt den bilden ifrån, för den är väl från en film ??? gtagaming?? Nej då. Det är bara en vanlig bild från gamespot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts