Jump to content

Olika ranker


ERROLS TRUMMA
 Share

Recommended Posts

Guest Don Lotus

Jo...Blaque har valt att avgå

 

Jaha, det var ju tråkigt att gamle StellHell, en av de mest respekterade och uppskattade medlemmarna, skulle lämna forumet. En stor förlust för forumet som helhet.

Jag tänkte att jag skulle haka på avgångsvågen och meddela att även jag nu lämnar GTAsajten och GTAsajtens forum (ta det lugnt nu, jag kikar säkerligen in någon gång) och ställer mina platser som admin till förfogande. Jag tror inte att det kommer som en större överraskning för någon av er. De senaste veckorna (kanske till och med månaderna) har jag varit fruktansvärt inaktiv och postat oerhört lite. Jag har inte heller läst mycket av det som skrivits på forumet och således varit en urusel administratör.

Jag antar att jag har vuxit ur forumet på något sätt. Jag har blivit äldre, vilket i och för sig alla blir, men som 85:a ligger jag nu ganska långt över medelåldern och det är faktiskt rätt stor skillnad mellan de som just kommit in i tonåren och de som är på väg ur dem. När dessutom mitt intresse för GTA-spelen, spel i allmänhet, och det mesta som har med datorer att göra har minskat drastiskt (jag spenderar tid framför datorn kanske en femtedel av den tid jag brukade göra) känns det hela ännu mer naturligt.

Det har gått snart två år sen jag fick ett mejl från Hultenius där han frågade om jag ville bli nyhetsskribent på "nya" GTAsajten. Jag tackade ja och när forumet öppnade blev jag admin även här. Det har varit kul. Tack för förtroendet hultan!

Tack till StellHell, KalleR (GTA3_PLAYER), Misterwhoopee, Arvid och Funnylin som dels varit moderatorer här, men som även - tillsammans med Hultenius - varit de jag haft mest kontakt med av medlemmarna på forumet. Jag väljer att inte nämna en massa andra av alla medlemmar, det blir bara konstigt om jag glömmer någon. En måste jag dock tacka lite speciellt, Jodan. Inte nog med att han är av den ytterst exklusiva årgången 1985, vi har dessutom haft en hel del samtal över msn. Tack så mycket för förtroendet i en hel drös tunga ämnen, jag känner mig hedrad. (Det finns bara ett sätt att få reda på det.)

Jag ska väl inte bli så mycket långrandigare. Det är dags för mig att gå vidare. I juni tar jag studenten och i oktober rycker jag in som bevakningsgruppchef i Kungsängen. Det är dags för yngre, fräschare, hungrigare personer att ta över efter mig här på GTAsajten. Lycka till! Mer information om GTAsajtens framtid kommer att meddelas av Hultenius i form av en nyhet (eller två) imorgon, spara era frågor till dess.

Bug och bock från mig och tack än en gång till alla forumiter och framförallt tack till Hultenius som har ork och kraft att driva denna sajt vidare! 

PS. Stell, du läser kanske inte det här, men lär dig stava!! Oscar är mitt namn, det är stor skillnad!  DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...