Jump to content

Hiphoptråden!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Ähh snacka inte skit DMX är den enda!!! :P sen plus att dom typ aldrig sänder DMX på varken tv eller radio.

EDIT: Du !LYSSNADE! ju typ på sånt själv förut epix så säg inget. Jag kanske har fel nu -_-

EDIT 2: Doh! kom på jag gillar snoop dogg också :\ Men det är ju bara för han är rolig.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ren nyfikenhet! Whoa-hiphop (kallar det så p.g.a att alla på whoa gillar det), dvs Atmosphere-gänget och Brother Ali och alla såna är rätt grymt, visste inte att du lyssnade på det. Trodde du var mer för westcoast...visst har du varit det? Eller? Misstar jag mig?

Jag har alltid tyckt om 2Pac's mer seriösa texter, det kanske är det ni tänker på.

Atmosphere, dom skriver så bra texter, har gråtit åt några för att dom är så bra, håller upp självföretroendet.

Samma sak med Dark Lotus låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

atlantagänget är ju också grymma. synd att senaste outkast-skivan har blivit lite sönderspelad apropå kommers. det är ju trots allt en jävligt bra platta.

köpte king geedorah (aka mf doom) "take me to your leader" för ett tag sedan. har lyssnat jävligt mycket på den.

Redigerad av dog
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med att det blivit för mycket tjejer, bilar, pengar och att 50cent fått 9skott i magen...!

Om man te x lyssnar på Snook (inte mrcool...) utan Flytten till rissne, farsan snarkar redan, såpbubbler... eller varför inte lyssna på hela plattan...!

Promoe och Looptroop är inte alls som 50cent o company... Utan riktigt bra och handlar om väsentliga saker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd, method mans läspning får mig fan i tårar, såååå skön!  :'(

uh? Jag har aldrig alldrig hört att han läspar. Jag tycker Method man, Red man, Busta rhymes och DMX låter som om dom hade crackat hela dan. Men jag gillar dom ändå ^_^ fast Redman och Method man har väll crackat en jävla massa det kan man se på deras ögonlock dom e typ helt svullna och lite blåa.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

uh? Jag har aldrig alldrig hört att han läspar. Jag tycker Method man, Red man, Busta rhymes och DMX låter som om dom hade crackat hela dan. Men jag gillar dom ändå ^_^ fast Redman och Method man har väll crackat en jävla massa det kan man se på deras ögonlock dom e typ helt svullna och lite blåa.

Då har du inte lyssnat mycket på Method Man heller, ladda ner eller lyssna på Method Man ft. Redman - How High Pt. II eller Method Man ft. Redman - Let's Do It så får du höra! Redman och Method Man är inprinsip gjorda av mariana hahaha dom röker det precis hela tiden!

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som hört Joe Budden Feat. Fat joe & Joe - Not your average joe? den e ganska bra.

Edit: Jag fixa Paid tha cost to be da boss idag så nu sitter jag och lyssnar igenom den. Den besta låten hittils är ju From tha Chuuch to da palace fast den har jag ju hört många gånger innan.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...