Jump to content

Tanka


 Share

Recommended Posts

exact! sånt skit har man inte tid me. Tänk så är blir man jagad av 3polis bilar plus instatsstyrkan. så stannar bilen pga. bensinen . och sen när man precis gått ut ur bilen så dör gubben för att han inte ätit...."bara störigt bara störigt" med bensin

Tror du verkligen att det kommer vara så?

Antagligen tar man sig ett litet mål varje dag så att man aldrig dör utav hunger, hur lätt som helst att komma ihåg och det är ju bara ett plus för det ger en mer ansvar. Det känns mer på riktigt.

Gällande bensin så tycker jag att det är en bra ide! Men då ska tanken rymma mycket så man inte behöver göra det ofta.

PS: Om man är i en polisjakt så har man väll för det första redan fyllt magen, man kan ju inte göra olagligt stuff och hela tiden tänka på mat, och för det andra så har man väll antagligen redan tankat...och om tanken tar slut så hoppar man ut ur bilen och tar den framför!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att tanka funkade alldeles utmärkt i modden "hmmm hmmm 2004"! Det var aldrig att jag fick soppatorsk ärligt talat. Tanken räckte fram och tillbaka över ön men jag lyckades alltid välta min bil, eller köra sönder den innan jag behövde tanka. Så kör ni som pensionärer kan det lbi ett rpoblem, annars inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det e ju bara coolt att man ska TANKA!! det blir bara verkligt då inte att man ska ha bensinmätare och sånt på skärmen men tex att man går inn i paus och så går man inn i tex stats så står det där högst upp jur hungrig man e och hur mycket bensin det e i bilen men sen ska det ju inte ta slut direkt det skulle isåfall vara som i Mafia! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar...om man snor bilar med jämna mellanrum slipper man ju tanka...en riktigt bil har ju cirka 70 liter tank!? Rätta mig om jag har fel...och dessutom amerikanska vrålåk med ännu mer tank :unsure: (som iofs också drar mycket mer). Men om man gör som ja sa så behöver man nog inte tanka direkt mycket...?

Och dessutom...man borde inte kunnda dö av hunger...inte på ett jävla bra tag...men det räcker typ om man äter två portioner om dagen. Dessutom (enligt mig) tycker jag att det bara är roligt att man måste äta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
det skulle ju bara va grymt om man kunde tanka o sånt... tänk er att man vill leka "laglig"... skaffa en bil och tanka äta sova... man kan faktist sova i vc också...

Sova i VC? Menar du när man sparar och tiden "hoppar" fram 6 timmar (eller vad det var nu igen). Men vill du leka laglig i något spel så har jag ett hett tips som heter Sims.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...