Jump to content

NY FAKTA NYA BILDER SATAN!


Recommended Posts

Game Informer: August 2004

posted by Neil @ 19:07:50 | Category: News | Comments: 23

The August 2004 issue of Game Informer will hit newsstands across the US on July 23rd, but we've managed to find out all the information that's contained within, pertaining to San Andreas.

-- The camera can be controlled while walking or running using the right stick on the controller.

-- The main feature of the targetting system from Vice City; locking on, has been retained, but this time you can strafe left and right while you are aiming.

The magazine also contains three screenshots which have not been seen elsewhere.

The first screenshot shows a 'Vinewood' sign, in true Hollywood style. A television/radio/telephone mast is also seen atop the same hill. The second screenshot depicts Carl Johnson with a pump action shotgun, in a suburban environment. Two cars also appear in the screenshot, with one looking extremely similar to the Vice City Esperanto and the front of what looks like a Voodoo. Damage modelling appears to have received no improvement so far, however both cars have Xbox-esque 3D wheels. The final new screenshot gives us our first real insight into what the police car will look like. The overall colour appears to be black, with the trunk being raised higher than the Vice City cop car.

källa: www.gtagaming.com

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sexiga bilder wildis :wacko::angry:-_- du är ju kung på att hitta bilder och info :D

lätt att man ska stå bakom vinewood skylten och skjuta helikoptrar <_<

den där killen med solglasögon som lutar sig mot pickupen är ju total cool till utseendet. coolare än carl :ermm:

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sexiga bilder wildis :wacko:  :angry:  -_-  du är ju kung på att hitta bilder och info :P

lätt att man ska stå bakom vinewood skylten och skjuta helikoptrar <_<

den där killen med solglasögon som lutar sig mot pickupen är ju total cool till utseendet. coolare än carl :ermm:

nej Carl ser ju mycket grymmare ut :P

bra fakta vildis :D

Redigerad av adde_as
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det kanske är den ökända "Los Angeles-smogen" som spökar?

den är faktiskt så tät att man inte kan se Hollywoodskylten långt ifrån.. (på riktigt alltså)

Ja så är det förstås, men man får hoppas att den smogen inte rört sig till de andra städerna också. Vore en usel bort förklaring.

Jag ska analysera bilderna i alla fall:

1:

-Lägg märke till hur platta buskarna ser ut, speciellt dem under O:na

-Radiomasten som står relativt nära är ändå lite dimmig... verkar bli mycket smog I LS området

2:

-Vad jag kan se så är det öppna dörrar på båda husen bakom han, varav den ena verkar vara Pay n Spray

-Om det är en Voodo får vi döda ännu mer Haitians då kanske?

-Skadorna på bilen ser väl medelmåttiga ut, men fälgarna ser för läskigt fula ut.

-Ser ni palmens blad? Jo det verkar vara lika fula palmer även denna gång. Ni ser hur en av dem är ljusare än de andra, tack vara det ser man "plattheten"

-CJ har ännu en ny klädsel, har jag fel?

-Det är något grönt vid framrutan på Voodo bilen som jag inte kan identifiera...

3:

-Huset till höger i bild, japp lika platta, fula byggnader som förut

-Polisbilen ser väl rätt lik LA bilarna, mer detaljerad än tidigare

-En konstig grej med bilden: Ni ser framför polisbilen att en telefonline är av. Vad det ser ut som i mitt tycke är en arm, som jag först trodde stack ut från polisbilen (Men den var alldeles för liten) ser ut att hänga i linan. Vet inte vad jag ska tro men...

-Kolla hjulen på den främre bilen, det bakre svänger inåt, det främre svänger utåt...

4:

-De kända masterna finns där

-Till höger verkar det vara nån sorts skrotupplag eller liknande, det är en bil på deras skylt i alla fall

-Man kan stegra visst, men killen i bilen ser tyvärr lika zombie ut som alltid. Vore trevligt om de titta sig omkring och stack ut huvudet genom rutan, eller liknande, nu när de ändå ska skrika efter dig om du har ful frisyr och sådant

-CJ har längre hår här än på bild 2

-Lär krväas känsla för att trycka intensivt på en knapp och stegra samtidigt...

-Ser det ut som att han har en ring i örat?

5:

-Smogen är påtaglig

-Dina medpassagerare kan antagligen sikta fårn bilen och inte bara skjuta rakt i sidled...

-Bilen är antingen ful, eller skitig eller rent ut av rostig på sidan...

6:

-Ryders vita tröja sticker upp, det gör den inte på 5:an så kläderna kan mycket väl va för sig

-Han röker och lutar sig mot bilen, hoppas det är in-game

-Kolla stolarna framför Pizza Place. Antingen är de för små små barn, eller så är byggnaden väldigt stor. Jag menar man kommer knappt se genom fönstren om man hoppar...

-Extremt fult att det är exakt samma reflektion i alla tre fönstrerna på Pizza stället

-Snygg bil! Framförallt "Real-tids skuggorna" som man ser på däcken och bakspeglarna bl a...

-Det är en parkeringsplats och en stenmur framför trottoaren...

-Hoppas tunnorna på pickupen kan ramla av...

-Undrar om det är en annan stad för smogen känns inte lika påtaglig och den har itne samma gula sken över sig...

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...