Jump to content

skräck


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Har aldrig gillat skräck spel så mycket men nu har jag börjat spela det mer och mer, en kompis tipsade om spelet The suffering så jag skaffade det, och vid typ 2 på natten började jag spela det, och känslan är så skön. När man går omkring i mörkret och det enda ljudet man hör i bakrunden är vatten som droppar och så. Tipsa och diskutera i denna tråd om skräck spel

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar såna ganska ofta.... :P

The thing (Inte speciellt skrämmande men kul om man gillar spelets genre, filmen är dock mkt bättre)

Resident Evil 3 nemesis

Doom 3... (hade en liten *D3-buske* här utanför för ett tag sen... :">

Sen har mademan tipsat mig om Resident Evil Biohazard så jag ska köpa det

sen ska jag också köpa Resident Evil Zero (Båda till gc alltså) :P

Clive Barkers Undead eller vad det heter spelade jag förut ibland, och det är riktigt gammaldags horror-movie stil! :P riktigt skönt, ska nog finnas demo på det nånstanns på nätet för er som är sugna,

spöken som ploppar fram i speglar, gammla människor som går i gångar med tomma blickar, ansiktslösa zombies som attackerar :lol: , gånar ner i underjorden där odödliga spöken och vampyrer väntar m.m. gillar du äkta gammaldags skräck ska du testa det här spelet!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...