Jump to content

Moonlightning


Cortez
 Share

Recommended Posts

Ovanstående uppdrag...

Ska råna banken jag tänkte andvända thompson men jag "råkade" kasta Thompson innan jag gick in(samhetskval) B)

Iaf.

Går in, dödar första vakten, sen kommer 1 till, dödar honom, får höra att chefen har den enda nyckeln, och nån annan hade den andra, hörde inte riktigt.

Sprang upp till hans kontor och ska ha nyckeln, men jag hörde inte riktigt vad han sa...

"The key is in the boucket"

Öh..."ok"

Sååå...Var är nyckeln på kontoret?

Och vilka andra nycklar behöver man?

Och är det längst ner vid det där gallret, som kassaskåpet ligger bakom?

Nåt mer man behöver göra?

Uppskattar svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu får du ge dig Cortez, du har skapat 8 trådar om uppdrag på bara några dagar och eftersom du verkar ha hur mycket problem som hellst med nästan varje uppdrag föreslår jag att du surfar till gamefaqs.com, skriver ut en walkthrough till Mafia och har den brevid dig när du spelar. B)

Håll dig åtminstone till en topic!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när du sprungit genom dörren till receptionen så finns första nyckeln på väggen till dörren du ska igenom, sen när du kommit till bank direktören så finns andra nyckeln i skåpet till höger när du kommer genom dörren. men du måste snacka med gubben först. sen kutar du ner för hela trappan till kassa skåpet. sen är det en biljakt till palmero club :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...