Jump to content

Snyggaste dräkten för halo fans


swat
 Share

Recommended Posts

www.nightmarearmor.com

den perfekta dräkten till hallowen kanske??

halo dräkt blå

:lol: vapnet ingår ej ;P

i grönt också

green

har ni alltid önskat att alla titar på er coola nya dräkt inför hallowen här e den man kan köpa den i grönt och blått eller omålad. men iof så kostar hela kalaset cirka tre tusen kronor men då ingår också coola blåa lampår i hjälmen.

ska fett köpa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! :lol:

till kariya

aa det minna jag typ alla hadde 57 kronors maskar från br! hahahha vilka minnen

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! :lol:

Bara för att han inte gillade den där dräkten så tar du ut din ilska på Elvis, bara så att du vet så är bilden inte ens på Elvis, det där är Topp3.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! :lol:

Det är inte Elvis. Men jag är smickrad av att du tycker jag liknar honom. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! :lol:

till kariya

aa det minna jag typ alla hadde 57 kronors maskar från br! hahahha vilka minnen

Ett forum bygger ju på att man utbyter åsikter i diverse ämnen, så det är klart man skriver sin åsikt.... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kanske kan gissa vad en sådan dräkt kostar... Jag tror den låg nån stans mellan 5000-1500 eller nåt sånt där...!

har ni alltid önskat att alla titar på er coola nya dräkt inför hallowen här e den man kan köpa den i grönt och blått eller omålad. men iof så kostar hela kalaset cirka tre tusen kronor men då ingår också coola blåa lampår i hjälmen.

B)

Redigerad av bobb0
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.nightmarearmor.com

den perfekta dräkten till hallowen kanske??

halo dräkt blå

:rolleyes: vapnet ingår ej :rolleyes:

i grönt också

green

har ni alltid önskat att alla titar på er coola nya dräkt inför hallowen här e den man kan köpa den i grönt och blått eller omålad. men iof så kostar hela kalaset cirka tre tusen kronor men då ingår också coola blåa lampår i hjälmen.

ska fett köpa!

hmm, kanske inget för halloween, men snygga var dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...