Jump to content

Klarat spelet?


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Nu har jag redan klarat spelet, jag trodde dock att det skulle vara längre :D

Men spelet är egentligen inte slut ändå, jag har inte äns varit i kontakt (vad jag vet) med Cam Jones, Phil Cassidy Eugene mm...

Jag har dessutom bara haft tag i hälften av alla vapnen och bara flugit två olika sorters helikoptrar och ett flygplan.

Slutsats: Även om man har klarat spelet så har man fortfarande hälften kvar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nehe! man kan sitta i flera timmar och snipra folk, eller äga med Sanchez på beachen.. eller hitta coola banor som finns massor av i alla backalleys! sen har du ju kvar att göra en massa uppdrag som tävla med bilar, köra nån baba genom checkpoints, ambulans, polis o allt d där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men hur kul är det att bara gå runt och snipra?och att köra polis- och liknande uppdrag är ju inte heller sådär jättekul..

det är ju dom olika uppdragen som är roliga, för det är ju alltid nåt nytt...

näää snipa är ju asgrymt juh :P skapa kaos och leka med motrcyklar och hoppa med bilar, DET är fett ,) hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag redan klarat spelet, jag trodde dock att det skulle vara längre :P

Men spelet är egentligen inte slut ändå, jag har inte äns varit i kontakt (vad jag vet) med Cam Jones, Phil Cassidy Eugene mm...

Jag har dessutom bara haft tag i hälften av alla vapnen och bara flugit två olika sorters helikoptrar och ett flygplan.

Slutsats: Även om man har klarat spelet så har man fortfarande hälften kvar ;)

två sorters helikopter? mm du menar vanlig och den grymme (CENSUR) helikoptern? hehe eller?

nåväl, hur lång tid tog det för dig att fixa spelet då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...