Jump to content

Den officiella "nya bilder" topicen


Recommended Posts

  • Inlägg 367
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OJ VAD DENNA TTOPIC ÄR POPULÄR!!! FÖR ALLA OCH NU MENAR JAG ALLA LÄGGER JU UPP BILDERNA HÄR!!! :unsure:  >_<

killen..

1. provat trycka av caps? det är en knappen som är längst tll vänster på tangentbodet där det står:

Caps

Lock

2. eh jaha? inte för att ja förstår vart du vill komma.. men så vitt jag vet så är det där spam och det belönas med varningar

edit*

shit may-britt! ja börjar ju låta som en riktig wannabe forumpolis nu! wehey!

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

killen..

1. provat trycka av caps? det är en knappen som är längst tll vänster på tangentbodet där det står:

Caps

Lock

2. eh jaha? inte för att ja förstår vart du vill komma.. men så vitt jag vet så är det där spam och det belönas med varningar

edit*

shit may-britt! ja börjar ju låta som en riktig wannabe forumpolis nu! wehey!

1... han får väl ha caps lock om han vill eller?

2... om du nu inte vet vad spam är så kan du ju ta o kolla upp det innan du skriver in det nya ordet du precis har lärt dig..så vitt jag ser så spamar han inte eftersom han inte har skrivit samma sak flera gånger .. men men du kanske trodde att spam betydde caps lock hela meningar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2... om du nu inte vet vad spam är så kan du ju ta o kolla upp det innan du skriver in det nya ordet du precis har lärt dig..så vitt jag ser så spamar han inte eftersom han inte har skrivit samma sak flera gånger .. men men du kanske trodde att spam betydde caps lock hela meningar

Han vet nog mycket bättre än dig vad spam är. Spam är inte bara upprepade inlägg, utan också onödiga inlägg som inte har något med ämnet att göra eller inte tillför något.

Om du ska rätta någon, se till först att det är du som har rätt. Annars försvinner meningen med att rätta någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1... han får väl ha caps lock om han vill eller?

2... om du nu inte vet vad spam är så kan du ju ta o kolla upp det innan du skriver in det nya ordet du precis har lärt dig..så vitt jag ser så spamar han inte eftersom han inte har skrivit samma sak flera gånger .. men men du kanske trodde att spam betydde caps lock hela meningar

1. Nej, det anses som störande.

2. "§1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal."

Var inte det där en blandning av ett helt onödigt inlägg men också ett som förstörde? Det var ju ingen mening med det...

Don't fuck with tha' GTAsajten-cop! Haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaha vad ni är fjantiga.. jag skojade bara lite med funnylin men tydligen var det ett tråkigt skämt..

och det var inte spam eftersom jag kommenterade topicen kan det knappast vara onödigt..

för övrigt glömde jag att läsa meddelandet innan jag postade det och därför blev allt med caps lock på.

TOPIC: fina bilder det har kommit tykcer jag

*LOL* ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...