Jump to content

Att Bilarna Rostar ?


Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rosta... Jag vill ju åka med min Ducati den ska inte va rostig. Då måste jag ju gå till Pay 'n Spray så fort det rengnar. Bilar kan rosta = SK*T!

EDIT: Hoppas att man kan se baksidan av tröjjan när man gör skins som i GTA3 för annars blir tröjjan konstig :\

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käka - Fixa håret - bilen rostar = Riktigt j*vla onödigt!

hehe, ja sk*ter i mitt hår fullständigt, de ska CJ osså göra när ja spelar, han ska riktigt långt hår :mellow: o lyssna på rock, sen kanske han ska bli riktigt tanig som ja e :D.....o ha en gammal rostig Saab 900...:P

jo men de e j*vligt onödigt med att bilen rostar o att man ska äta, o fixa håret... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe, ja sk*ter i mitt hår fullständigt, de ska CJ osså göra när ja spelar, han ska riktigt långt hår :D o lyssna på rock, sen kanske han ska bli riktigt tanig som ja e :P.....o ha en gammal rostig Saab 900...:P

jo men de e j*vligt onödigt med att bilen rostar o att man ska äta, o fixa håret... :unsure:

Lovar att det säkert är svårare att få horor och bli anställd av vissa bossar om frillan är ful och otillfixad?! :mellow:

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är bra att bilarna kan rosta i spelet (lite variation från VC -_-) ..

Nej men det är bra att man kan klippa håret och att bilarna kan rosta , tänk sen när ni varvat spelet och vill bara ha mer, då kan ni ju te x låta håret växa till r*ven och bli smällfet tex :rolleyes:...

Jag är inte så säker på att håret kommer växa. Tror mer på att man går in till frisören och så får man välja en frisyr bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...