guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Käka - Fixa håret - bilen rostar = Riktigt j*vla onödigt! onödigt coolt kanske. inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Käka - Fixa håret - bilen rostar = Riktigt j*vla onödigt! det är det väll i verkligheten också? (förutom att äta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Bara inte alla bilar rostar! Bara dom lite äldre i spelet i såna fall tycker ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Bara inte alla bilar rostar! Bara dom lite äldre i spelet i såna fall tycker ja! Håller med till 100%!! Inte så kul med en rostig sportbil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 man typ har sparat en bil i ett garage igenom hela spelet sen börjar skiten att rosta.. det kan ju inte va så skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Käka - Fixa håret - bilen rostar = Riktigt j*vla onödigt! W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Rosta... Jag vill ju åka med min Ducati den ska inte va rostig. Då måste jag ju gå till Pay 'n Spray så fort det rengnar. Bilar kan rosta = SK*T! EDIT: Hoppas att man kan se baksidan av tröjjan när man gör skins som i GTA3 för annars blir tröjjan konstig :\ Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Undra hur det blir med moddade bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Käka - Fixa håret - bilen rostar = Riktigt j*vla onödigt! hehe, ja sk*ter i mitt hår fullständigt, de ska CJ osså göra när ja spelar, han ska riktigt långt hår o lyssna på rock, sen kanske han ska bli riktigt tanig som ja e .....o ha en gammal rostig Saab 900... jo men de e j*vligt onödigt med att bilen rostar o att man ska äta, o fixa håret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) hehe, ja sk*ter i mitt hår fullständigt, de ska CJ osså göra när ja spelar, han ska riktigt långt hår o lyssna på rock, sen kanske han ska bli riktigt tanig som ja e .....o ha en gammal rostig Saab 900... jo men de e j*vligt onödigt med att bilen rostar o att man ska äta, o fixa håret... Lovar att det säkert är svårare att få horor och bli anställd av vissa bossar om frillan är ful och otillfixad?! Redigerad 23 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 INGET JÄVLA ROST! orka bry mig om håret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Lovar att det säkert är svårare att få horor och bli anställd av vissa bossar om frillan är ful och otillfixad?! naaaj isåfall får dom stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Alltså jag tror inte att era bilar blir helt sönderorstade när det regnar utan att man mer kommer se lite rost på några bilar på vägen. Lite verklighetstroget är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Tror inte att rosten sitter på bilarna uppe i Vinewood eller vad det hette, utan i de fattiga förorterna. Där är det gamla bilar med rost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag tycker att bilen ska rosta så skiten går mitt av .......... Jag tycker att man ska få ha skit många olika kläder o välja mellan... Lixom en gangster med skolkläder hade varit grymt så blir han mobbad =D Min gubbe ska vara flintis =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag tycker det är bra att bilarna kan rosta i spelet (lite variation från VC ) .. Nej men det är bra att man kan klippa håret och att bilarna kan rosta , tänk sen när ni varvat spelet och vill bara ha mer, då kan ni ju te x låta håret växa till r*ven och bli smällfet tex ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) att bilen "kan rosta" lär knappast innebära det ni tror att den rostar sönder medans man har den, utan att alla bilar i staden inte ser ut som nyskick som dom gör i 3 och vc Redigerad 23 juni, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 att bilen "kan rosta" lär knappast innebära det ni tror att den rostar sönder medans man har den, utan att alla bilar i staden inte ser ut som nyskick som dom gör i 3 och vc Får väll hoppas på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag tycker det är bra att bilarna kan rosta i spelet (lite variation från VC ) .. Nej men det är bra att man kan klippa håret och att bilarna kan rosta , tänk sen när ni varvat spelet och vill bara ha mer, då kan ni ju te x låta håret växa till r*ven och bli smällfet tex ... Jag är inte så säker på att håret kommer växa. Tror mer på att man går in till frisören och så får man välja en frisyr bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 men vad gör det om den är rostig den är kanske ful men den är ju ändå lika snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts