Jump to content

en fråga


xstreem
 Share

Recommended Posts

Om du menar stadion så kan du inte komma in där (vilket är väldigt dåligt då den tar upp så stor plats av banan) men även om du skulle ta dig in med dodon så finns det ingenting där och planen är inte heller solid. :D

det skulle äga om dom hade gjort så att vissa tider så är dörrarna öppna och det sitter asmycket folk på läktar bänkarna och två football lag spelar. så kan man välja om man vill titta eller döda ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan man komma in på basball planen på andra ön??? B)

Haha jag försökte också komma in där.. ;)

Först sprang jag runt hela byggnaden för att kolla om man kunde gå in nånstans. Sen till huvudöppningen.

Började skjuta på dörren i förhoppning om att den skulle gå sönder.

Började stapla bilar, lastbilar, motorcyklar, men det gick inte att ta sig in...

Och till råga på allt, precis när det kändes omöjligt att ta sig in, så började det spöregna...(i spelet) :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag försökte också komma in där.. (w00t)

Först sprang jag runt hela byggnaden för att kolla om man kunde gå in nånstans. Sen till huvudöppningen.

Började skjuta på dörren i förhoppning om att den skulle gå sönder.

Började stapla bilar, lastbilar, motorcyklar, men det gick inte att ta sig in...

Och till råga på allt, precis när det kändes omöjligt att ta sig in, så började det spöregna...(i spelet) :'(

hur tusan lyckades du stapla motorcycklar? 1. det finns inte hoyar i GTA3 2. dom skulle rammla direkt :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...