Jump to content

RoadTrip


Recommended Posts

I dag fick jag en ide, att de skulle kunna göra så man kunde åka buss och taxi. Och när man åker buss tänkte jag att det skulle finnas bussar som åker runt igenom hela san andreas, de skulle ju ungefär ta lika lång tid som att åka runt gta vc 4-5 gånger typ. Men man skulle inte bara få vänta i bussen (man skulle ju kunna göra det med att bara sitta stilla men hur roligt är det) utan i bussen skulle man kunna gå omkring och göra saker. Som att starta bråk med de andra där, kapa bussen, döda buss chaffören så bussen kråckar in i nått och flera i bussen dör så det blir värsta pengar källa från alla lik :o Och tänk va härlig känsla om du skulle sitta i bussen, ni åker på landet och du tittar ut ur fönstret. Bra ide? eller dålig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En mycket smart idé hade jag varit du hade jag tagit kontakt med dom högre makterna för att fråga om det blir så, åka taxi kan man ju göra i VC i uppdrag och så, kan man förmodligen göra i nästa på heltid, men buss vet jag ej...skulle vara roligt om det blev så med buss och taxi =) fråga admin här på sidan om han kan ta reda på det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dag fick jag en ide, att de skulle kunna göra så man kunde åka buss och taxi. Och när man åker buss tänkte jag att det skulle finnas bussar som åker runt igenom hela san andreas, de skulle ju ungefär ta lika lång tid som att åka runt gta vc 4-5 gånger typ. Men man skulle inte bara få vänta i bussen (man skulle ju kunna göra det med att bara sitta stilla men hur roligt är det) utan i bussen skulle man kunna gå omkring och göra saker. Som att starta bråk med de andra där, kapa bussen, döda buss chaffören så bussen kråckar in i nått och flera i bussen dör så det blir värsta pengar källa från alla lik :D Och tänk va härlig känsla om du skulle sitta i bussen, ni åker på landet och du tittar ut ur fönstret. Bra ide? eller dålig?

d e en mycket bra och gammal idé!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...