Jump to content

"RedNecks Märket"


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

den nedersta är sexigare gjord än den ovanför :o

anyway, ditt skin kommer nog bli ägande :D:wacko:

men i amerikanska inbördeskriget använde ju sydstaterna den flaggan och dom ville ju ha kvar slaveritet så den bli väl rasistisk då? eller? -_-

Säg det till Phil Cassidy (w00t) Om skinnet blir bra tänkte jag nog lägga upp den på gtamods, och be till gud om att inte få skit för mitt skin,igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nuförtiden så används sydstatsflaggan flitigt som raggarsymbol! Och raggare har inget med sydstatarnas synpunkt på slaveriet så kom inte o säg att raggare e rassar eller nått sånt skit! B)

@Hehe, gamla DinPappa-Swede. ;)

Och för att kommentera ditt inlägg så tror jag de flesta förknippar raggare med rasism till ca. 15%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Hehe, gamla DinPappa-Swede. :lol:

Och för att kommentera ditt inlägg så tror jag de flesta förknippar raggare med rasism till ca. 15%.

hmm... hur har ni de där borta på dp? har hört rkten om att de ska va rätt fött där nuförtiden? Verkade dö bort lite efter att ja stack.. -_-

Mjao de finns ju både bra raggare o icke bra raggare som då e lite rasistiska men de e ju inte större risk att man e rasse om man e raggare än om man e en helt vanlig mäniska..

Åter till topic: Hur hade du tänkt göra skinnet? Göra en sån tröja som phil har eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...