Jump to content

"POSTAL"Screen Shot`S!!


BTBoresund
 Share

Recommended Posts

E det nån som kan skicka screens från postal 1?

Föresten BTB Boresund min polare har varvat postal 2 och han säger att man får massa fusk när man har varvat spelet t.ex att min pissar eld!

Och har du sett bakom ditt hus där finns en Liten tunnel och går du ner i den kommer du till talibanernas läger (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0RD UP, jag tyckte de va lite kul i början men de är för sjukt och för liten handling, det är så man kan gissa vad som ska hända varje gång man gör ett uppdrag också.

Doubble W0rd up. t.ex Efter typ varje uppdrag får man en ny enemy som: Osama gubbarna, RWS protestanter, Bok brännarna.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doubble W0rd up. t.ex Efter typ varje uppdrag får man en ny enemy som: Osama gubbarna, RWS protestanter, Bok brännarna.

precis, är ju så jätte vanligt att de alltid ska hända något sånt där, när man går till bibloteket börjar några jävlar bränna ner det, när man går till banken blir den rånad, när man går till kyrkan så kommer araber och tänder på sig själva..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns det barn med i spelet?

fan va sjukt isåfall... :unsure:

Det finns bara ett enda barn med. Barnskådespelaren Gary Coleman :P

Man ska hämta en signerad bok av honom men polisen stormar stället och försöker döda honom. Jag lyckades aldrig döda honom (pumpade 2 mag med M16 i honom) men jag har hört att det ska gå.

Undrar förresten om den riktiga Coleman vet om att han är med i spelet. Om inte så lär han ju stämma dom rejält när han får reda på det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...