Jump to content

Death Row


Perkav
 Share

Recommended Posts

var det den när man skulle hämta lance?

jag åkte dit, sköt alla med shotgun..svinlätt

sen när jag fick honom så åkte jag inte iväg, utan satte mig i bilen så jag aktiverade fienderna, så gick jag tillbaka in i junkyarden, sköt på alla bilar så dom började brinna, för dom försökte inte åka in genom grinden

sen hade jag 3 stjärnor på mig så jag åkte och lackade om bilen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var det den när man skulle hämta lance?

jag åkte dit, sköt alla med shotgun..svinlätt

sen när jag fick honom så åkte jag inte iväg, utan satte mig i bilen så jag aktiverade fienderna, så gick jag tillbaka in i junkyarden, sköt på alla bilar så dom började brinna, för dom försökte inte åka in genom grinden

sen hade jag 3 stjärnor på mig så jag åkte och lackade om bilen...

Just nu står jag med uzi på motorcykle å ska in på junkyard. Kan man va två på PCJ:n? ser du detta nu=SVARA GENAST !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lyssna nu

köp ett vapen som du siktar manuellt med, colt eller liknande..

och så köper du en massa shotgunskott

kör motorcykel till junkyard, går in och mejar alla, räddar vance

så hoppar ni in i en bil, så att fienderna aktiveras..

hoppa ut, gå tillbaka in i junkyarden, vänta in dom eller sätt dig och skjut med colten eller vad du har på långt avstånd så att deras bilar börjar brinna...

när alla är borta, åker du med vance i en bil till närmaste paynspray, sen är det bara att köra till sjukhuset...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade också problem med uppdraget men jag gjorde så här.

1. Skaffa en stor och ganska snabb bil så du kan ramma barrikaden och starta sedan uppdraget hos Kent Paul.

2. Åkt till sopptippen och ramma barrikaden och kör in så långt du kan till bilen börjar brinna

3. Hoppa ur bilen och skjut ner alla som skjuter på dig

4. Jobba dig snabbt fram mot Lance Vance och rädda honom

5. Ta soppbilen (Trashmaster) som du kan skåda rakt framför dig (lite till vänster) och kör ut från sopptippen

6. Eftersom att Trashmaster är så stark så gör de andra bilarna inget motstånd, det är bara att köra raka vägen till sjukhuset

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom och tänkapå dolda ord i PCJ:n.....typ-For PC in January....kan ju va Juli eller Juni också.....okej nu ska jag vidarutveckla teorin.....ni kommer ihåg sidan Hultan länkade till där stod det ju att det skulle komma till PC i Januari men efter att jag mailat till dom så ändrade dom det ju till April....här är ett tänkbart(El otänkbart)scenario som kunde utspelat sig precis efter att jag mailat till dom....dom tog kontakt med rockstar kolla om informationen stämde rockstar blev förbannade och sa att det var ytterst hemlig information som dessutom spelade roll i spelet(Hmm...det börjar bli lite otroligt nu)därefter ändrade dom det till April.....jaja....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom och tänkapå dolda ord i PCJ:n.....typ-For PC in January....kan ju va Juli eller Juni också.....okej nu ska jag vidarutveckla teorin.....ni kommer ihåg sidan Hultan länkade till där stod det ju att det skulle komma till PC i Januari men efter att jag mailat till dom så ändrade dom det ju till April....här är ett tänkbart(El otänkbart)scenario som kunde utspelat sig precis efter att jag mailat till dom....dom tog kontakt med rockstar kolla om informationen stämde rockstar blev förbannade och sa att det var ytterst hemlig information som dessutom spelade roll i spelet(Hmm...det börjar bli lite otroligt nu)därefter ändrade dom det till April.....jaja....

dedär tror jag inte rikting på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...