Jump to content

New Vice City


bodysnatcher
 Share

Recommended Posts

The New vice city 2004 var inte alls så bra.. :wub: man började på flygplatsen och man fick alla uppdrag samtidigt typ..så det ringde massor,kollar man bakåt så ringer man en taxi, vilket som e jä*ligt irriterande..Sen kunde man gå i i bikerclub, hämta en snubbe som heter The big john eller nåt..sen när man klarat kunde man ju hämta candy,ken,en lovefist snubbe,och 2 biker killar...även Alex Shrub..och så åkte sitt gäng runt på Freeway's...och haitanerna höll till på starfish island oxo.. och sen kunde man köpa polis stationen för 20000000 $ lr nåt så blev man alldrig efterlyst, och sina gäng killar åker runt i polischeetah.. när jag skulle åka till cortez båt stod demhär och snackade (ni vet nog vem dem e,hilary,och phil) :

post-12-1086794280_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RTFM!!! :huh:

De är inte alls svårt.

Hur ska han kunna veta vad RTFM är? Och varför är du arg? Han kanske inte kan något.

Föreslår att du läser manualen som följer med, The hippo, annars får du väl skriva om du inte kan följa den så ska vi försöka hjälpa dig. :huh:

"RTFM JEFLA N00B!!!!!!!!!!! (:!!!:)<_<:angry: "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska han kunna veta vad RTFM är? Och varför är du arg? Han kanske inte kan något.

Föreslår att du läser manualen som följer med, The hippo, annars får du väl skriva om du inte kan följa den så ska vi försöka hjälpa dig. ;P

"RTFM JEFLA N00B!!!!!!!!!!! :D;)(w00t) "

RTFM = Read The Fucking Me. tror jag :"> det är inte alls svårt, jag kan säga hur man installerar:

Gör backup på Mappen TEXT och Main.scm.

Lägg till TEXT mappen och Main.scm som du fick i zippen.

Klart! (du måste starta nytt spel, men i the new vice city 2004 följer en 100% fil med, du ka ta den omdu vill.

glöm inte att ta bort skrivskyddet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...