Jump to content

För höga förväntningar!


Recommended Posts

Måste säga att vi på forumet inte bör ha för höga förväntingar. Har läst i vissa trådar att man skrivit om saker som de vill ska komma med i San Andreas men de vet själva att det inte kommer med. Det kan röra sig om att vi vill ha för avancerade grejer.

Men det är inte det som är meningen med denna tråd, utan ifall vi har skit höga förväntingar så kommer det minsta lilla felet hos San Andreas göra oss besvikna.

Och som i den klistrade tråden, lyssna inte på ryckten. Glöm bort de ryckterna som inte kommer från en säker källa!

Höga förväntingar kan vi börja få när det är 2 veckor till reales. Jag menar toretiskt så behöver ens inte San Andreas släppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man skriver saker som låter helt overkligt är det ju bara för att fantisera, jag tror nog de flesta blir nöjda i allafall, jag menar, det vi redan vet om spelet verkar ju skitbra bara det, sen kan man ju spekulera och så. Fast vissa saker kan man faktiskt ta för givet att det kommer finnas även om R* inte sagt något.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inga som helst förväntningar på SA faktiskt. Det har inte ens infunnits sig någon riktig såndär "jag längtar" känsla heller. Finns helt enkelt andra spel jag ser fram emot mer.

För övrigt så synns det att det är många småungar som skriver när man läser genom några trådar på SA forumet.

"Jag hoppas man kan göra så och så, kanske så också. Ahh...asfränt å göra så å wow det här kommer bli det bästaste spelet i världshistorien...magma!!!!!!!!!!"

LOL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt, på Vice City hade jag jättestora förhoppningar och längtade halvt ihjäl mig, men nu... det finns ingen längtan. Inte till något spel egentligen, vilket känns tråkigt.

Visst, SA kommer inte bli något dåligt spel, så mycket kan jag räkna ut. Men jag går liksom inte runt dagarna i ända och non stop-tänker på det. Dessutom blir jag jäklans less på alla små trådar om vad glina tror dittan och dattan om SA!

INGEN BRYR SIG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså när man tänker på det så tänker man ju positovt och alla + som inte fanns med i dom tidigare Gta spelen.. Och man längtar ju till det släpps, självklart!

men för mig är det inte så här att när jag går ut och sätter mig på en parkbänk och tänker på hur SA ska vara, det är ju först när man läser om det och ser bilder mm. då man längtar mer..

men det är ju trots allt ett GTA och vem ser inte fram imot SA när VC blev en sån stor hit..?

Aja jag har medelstora förväntningar på SA.. :D

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inga som helst förväntningar på SA faktiskt. Det har inte ens infunnits sig någon riktig såndär "jag längtar" känsla heller. Finns helt enkelt andra spel jag ser fram emot mer.

För övrigt så synns det att det är många småungar som skriver när man läser genom några trådar på SA forumet.

"Jag hoppas man kan göra så och så, kanske så också. Ahh...asfränt å göra så å wow det här kommer bli det bästaste spelet i världshistorien...magma!!!!!!!!!!"

LOL

magma? Hhahahahah! Roligaste på länge :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror SA kommer bli skit. Helt ärligt.

Det känns som ett spel R* spottar ur sig bara för skojs skull, precis som VC. VC var ju superkul o.s.v. och det ägde allt och alla och det var ju bara sååå avancerat och WAAAAA!!!! :D:P;);):P:P

Nej. VC sög, tycker jag iallafall. Jag tror inte SA kommer vara så mycket bättre. GTA3 var bra, VC var... ja iallafall, och SA kommer nog inte vara så mycket bättre. Så jag har inte direkt höga förväntningar. Snarare tvärtom. Jag bryr mig inte riktigt om det inte skulle komma ut... fast det är väldigt kul att läsa allas idéer och vad dom skulle vilja ha med i SA, det visar hur bra fantasi alla här på forumet har. ^_^

Och hur sämst ni skulle vara som speltillverkare. :P Om ni fick göra ett spel och skulle ha med allt ni har skrivit skulle det ha tagit minst 20 år att utveckla spelet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror SA kommer bli skit. Helt ärligt.

Det känns som ett spel R* spottar ur sig bara för skojs skull, precis som VC. VC var ju superkul o.s.v. och det ägde allt och alla och det var ju bara sååå avancerat och WAAAAA!!!!     

Nej. VC sög, tycker jag iallafall. Jag tror inte SA kommer vara så mycket bättre. GTA3 var bra, VC var... ja iallafall, och SA kommer nog inte vara så mycket bättre. Så jag har inte direkt höga förväntningar. Snarare tvärtom. Jag bryr mig inte riktigt om det inte skulle komma ut... fast det är väldigt kul att läsa allas idéer och vad dom skulle vilja ha med i SA, det visar hur bra fantasi alla här på forumet har. 

Och hur sämst ni skulle vara som speltillverkare.  Om ni fick göra ett spel och skulle ha med allt ni har skrivit skulle det ha tagit minst 20 år att utveckla spelet. 

d kommer fan nte bli skit!

d kommer rocka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror SA kommer bli skit. Helt ärligt.

Det känns som ett spel R* spottar ur sig bara för skojs skull, precis som VC. VC var ju superkul o.s.v. och det ägde allt och alla och det var ju bara sååå avancerat och WAAAAA!!!! :blink::P(w00t)(w00t)(w00t)(w00t)

Nej. VC sög, tycker jag iallafall. Jag tror inte SA kommer vara så mycket bättre. GTA3 var bra, VC var... ja iallafall, och SA kommer nog inte vara så mycket bättre. Så jag har inte direkt höga förväntningar. Snarare tvärtom. Jag bryr mig inte riktigt om det inte skulle komma ut... fast det är väldigt kul att läsa allas idéer och vad dom skulle vilja ha med i SA, det visar hur bra fantasi alla här på forumet har. ^_^

Och hur sämst ni skulle vara som speltillverkare. :P Om ni fick göra ett spel och skulle ha med allt ni har skrivit skulle det ha tagit minst 20 år att utveckla spelet. :P

Jävla pessimist där ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

d kommer fan nte bli skit!

d kommer rocka!

Öhm... ich nicht habla albaniska. English oder Svenska please? :P

(Syftar på din våldtäkt av svenskan)

Jävla pessimist där ! (w00t)

Pessimist? :blink: Jag föredrar att bli kallat realist. (w00t)

Seriöst, GTA var bra. GTA2 var bättre. GTA3 var skitbäst, och VC sög. Varför? Det som skiljer VC från de andra är att VC var ett hopkok av R* för att tjäna pengar, precis som alla otaliga Disneyfilmers uppföljare. Det är samma tankesätt när de skapas.

"Jag vet, vi gör en usel uppföljare som alla småbarn kommer gilla bara för att den heter samma som den första och har ett par fina romerska siffror efter!! Då kan vi bada i kewsing!! (w00t) "

"Jag vet, vi gör ett uselt GTA-spel till som alla GTAfans kommer köpa bara för att det heter GTA!! (w00t) "

Det är min syn på saken, tycker ni inte likadant så gör inte det då. Jag tar ingen skada av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...