Jump to content

Fastest boat


deadnight
 Share

Recommended Posts

Vet nån hur man fäller ner båten i vattnet på uppdraget fastest boat i vice city?

dörrn in till lagret är stängd (den stora porten hur faan kommer man in har traskat runt det där jävla båtskjulet nu åyskilliga gånger börjar att bli lite frustrerande hoppas att nån kan hjälpa mig på mitt första ställe jag fastnat i ett hittils perfekt spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är på uppdraget men stora dörren är stängd utom en liten springa längst ner har prövat flera gånger är det nåt speciellt man måste göra eller?

skumt... du kanske måste se filmklippet där man ser att båten är upphängd..

Vart kommer du ifrån när du gör uppdraget igentligen? Jag kom från fastlandet via bil...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

från diaz hus går jag ut till vägen och går vänster åker över bron svänger ner vänster till hamnen går u rbilen tar ett uzi som ligger vid ett hus på andra sidan vägen går över vägen skjuter allt folkutanför går fram till den stora porten som är utmothavet

ser video snuten ser att det är två springor där sänkningarna i uppfarten är så jag ser skorna på de där inne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde en sökning på GTAForums.com och fann dessa trådar:

http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...hl=fastest+boat

http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...hl=fastest+boat

Om inget annat fungerar så testa med att starta ett nytt game...

Om du har fuskat och sparat så skriv det! I så fall, vilka fusk har du använt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...