3reZZ Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) O.C. är en serie som går på kanal 5 kl 20.00 på torsdagar har repsriser på fredagar kl 17.00 tror jag.. Det är helt sjukt bra.. handla om en kille som kommer från chino i usa.. sen hamnar han i trubbel å massor... sen kommer han till en familj som har en förmögenhet.. så har han sina problem där å så... undrar om någon tittar på det ? om ni inte gör det titta på det !! Om ni vill veta mer om det kan ni gå in på kanal 5 .. Redigerad 28 maj, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Tittar inte på så mycket dramaserier. Det enda som jag sett på senare år som jag verkligen fastnat för är Everwood...kanske ska kolla in O.C har hört att många tycker den är skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 O.C är skitbra, men slår aldrig Miami Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 OC är kul men så jävla mkt puaser hela tiden ju.. man tröttnar ju direkt typ.. Missa inte Svenska Flickor precis efter OC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 svenska flickor suger ju O.C är bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) O.C är det enda bra på femman just nu. Det är nog det enda bra på femman nånsin när jag tänker efter, det och Vänner. Och O.C är den första serie där jag kan avbryta vad som helst för att titta på. Edit: Ändrade lite stavfel... Redigerad 28 maj, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) Såg det idag för första gången, rätt bra faktiskt! Redigerad 4 juni, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 O.C är väldigt bra, jag såg inte de 2-3 första avsnitten men efter de så har jag inte missat en enda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 fan va kul att ni tycker om det.. om ni tycker om intro låten heter den phantom planet - california .. vem vill ni helst sätta marissa eller summer ? ja vill marissa lett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 fan va kul att ni tycker om det.. om ni tycker om intro låten heter den phantom planet - california .. vem vill ni helst sätta marissa eller summer ? ja vill marissa lett sätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Såg första avsnittet, verkade okej, men sen har jag glömt bort att kolla, jag är inge vidare på att följa serier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 sätta? lol vad tror du han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) fan va kul att ni tycker om det.. om ni tycker om intro låten heter den phantom planet - california .. vem vill ni helst sätta marissa eller summer ? ja vill marissa lett summer som fan!! (inte alls..) summer såklart.. Eller äh! kan inte bestämma mig.. Redigerad 31 maj, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 lol vad tror du han menar. men vad är det för jävla ord? varför bara inte säga knulla eller ha sex med? men sätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 men vad är det för jävla ord? varför bara inte säga knulla eller ha sex med? men sätta! sätta på asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 sätta på asså.. men han sa sätta, vilket lika gärna kunde ha betydit sätta potatis ellerm sätta på en stol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 fan va kul att ni tycker om det.. om ni tycker om intro låten heter den phantom planet - california .. vem vill ni helst sätta marissa eller summer ? ja vill marissa lett Summer helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Summer är ju en j*vla biatch!! Marissa ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Tycker att marissa är för benig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ehmm...Tråden håller på att spåra ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts