Jump to content

Olagligheter!


Recommended Posts

Visst är det kul att gå fram till en bil och rycka ut föraren och sen sätta sig själv framför ratten och köra iväg.

Men jag tycker för att göra spelet så seriös som möjlig ska man även kunna köpa bilar, köpa en båt, ett stort flygplan osv. Jag menar hur seriöst skulle det vara ifall Al Capone gick fram till en bil och drog ut kille och sen körde iväg. Nej, ush nej! Ibland kanske! Men jag tycker att man ibland ska kunna få slippa olagligheterna. Jag menar ifall man är lönmördare och vill inte dra till sig uppmärksamhet varken bland polis eller civila då ska man väl inte ta en bil mitt framför ögonen på 50 pers!

Det är min åsikt! Och klart ska inte R* ta bort funktion att kunna sno bilar! Nej nej! Bara lägg till en funktion då man kan köpa bilarna, i ett bilcenter! Men även råna!

Eller vad tycker ni? :wub::)

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de skulle ju make more sense om de hetter grand auto theft :rolleyes:

...och med den meningen bevisade du att du inte har någon känsla för språk...

Everest - Det heter grand theft auto, det är inte så att R* har ändrat ordföljden bara för att det skulle låta bättre!

Grand Theft Auto - Bilstöld på amerikanske, sluttjatat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...