Jump to content

Orka Vänta


 Share

Recommended Posts

Vem i h*lvete orkar vänta till PC verisionen kommer. Själv kommer jag att köpa den till PS2 när det kommer ut och visst känns det lite onödigt för mig att redan börja dreggla över ett spel som kommer och ett halvår. Ni som har Pc kommer att få vänta i mer än ett år så jag råder er att springa och köpa ett PS2 snarast, för er egen skull!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså jag ahr inget emot PC, har själv både VC och LC påPC men jag tycker faktiskt att gta är skönst på ps2 och xbox,(ps2 framför allt efersom det ligger mig närmast hjärtat). Handkontrolerna e sköna och efter ha läst era små fina comments om ps2 skrattar jag åt att ni måste vänta i mer ön ett år på detta underbara spel muahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahaha <_< -in your fucking face- -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det måste kännas för jävligt att få vänta så länge och om ni tänker ladda ner det i förväg tycker jag ni sviker alla som gillar och har producerat GTA, men jag tror faktiskt bättre än så om mer och att ni förmodligen kommer att försöka att stå ut med längtan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

säg hur en bra konsol är, spel gör sig olika bra på olika konsoler och hag tycker persinligen att man ska dömma en konsolt efter spelen än efter prestadnea. Därför är min PS2 mer värd äm min Xbox i mina ögon bra stavning

Redigerad av Onte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...