Jump to content

GTA i serie?


kariya
 Share

Recommended Posts

I går kollade jag på tv 1000. jag kollade på en sådan dokumentär om skådespelare. De berättade vilken serie figur de hade velat vara, hulken, superman mm. så kom det till en tjej hon sa nåt jag inte läst jag kollade bara på henne, och så kom de upp en bild på tommy vecetti med en gta tröja och han höll i någons huvud :)

Nu ska ni inte lita allt för mycket på mig, jag var lite sömnig :P

men jag undrar finns det en serie-tidning med gta?

det finns väl inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I går kollade jag på tv 1000. jag kollade på en sådan dokumentär om skådespelare. De berättade vilken serie figur de hade velat vara, hulken, superman mm. så kom det till en tjej hon sa nåt jag inte läst jag kollade bara på henne, och så kom de upp en bild på tommy vecetti med en gta tröja och han höll i någons huvud :)

Nu ska ni inte lita allt för mycket på mig, jag var lite sömnig :P

men jag undrar finns det en serie-tidning med gta?

det finns väl inte?

nä det finns det inte, men det finns en film som heter Grand Theft Auto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I går kollade jag på tv 1000. jag kollade på en sådan dokumentär om skådespelare. De berättade vilken serie figur de hade velat vara, hulken, superman mm. så kom det till en tjej hon sa nåt jag inte läst jag kollade bara på henne, och så kom de upp en bild på tommy vecetti med en gta tröja och han höll i någons huvud -_-

Nu ska ni inte lita allt för mycket på mig, jag var lite sömnig :lol:

men jag undrar finns det en serie-tidning med gta?

det finns väl inte?

Dom gjorde ett inslag om vice city i MAD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Dom gjorde ju en parodi på VC i MAD magazine som jag tror går att se på www.madmag.com !

Vill ni veta mer om MAD ska ni gå in på min MAD sida! ^_^

vad skrevs det. Nu i efter hand tror jag att det var något med mad tidningen. Hankille som du har som avatar var nog med på bilden eller något :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...