Jump to content

Polisen, mer avancerade tack!


Recommended Posts

Det är ju lovat att personerna i SA ska ha bättre AI. Annars vet jag precis vad ni menar. Kolla biljaktarna, när man har en "Wanted Star" så kommer det fler och fler poliser, man sätter sig i en bil och drar iväg, när man är ca 15 m ifrån dom ger dom upp jakten. Sen när man bränner ute på motorvägen så hinner dom bara slå på sirenerna och svänga lite innan dom ger upp jakten :D . Jag skulle vilja att om man gjorde nåt kriminellt exempel slog ner en civil så skicka centralen en patrull bil till området som försökte arrestera en. Om man gjorde starkt motstånd så skulle dom kalla på förstärkning. Eller om man vart jagad av polisen kanske man hadde typ 2 bilar efter sig istället för att poliser kom lite hit och dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ju lovat att personerna i SA ska ha bättre AI. Annars vet jag precis vad ni menar. Kolla biljaktarna, när man har en "Wanted Star" så kommer det fler och fler poliser, man sätter sig i en bil och drar iväg, när man är ca 15 m ifrån dom ger dom upp jakten. Sen när man bränner ute på motorvägen så hinner dom bara slå på sirenerna och svänga lite innan dom ger upp jakten :D . Jag skulle vilja att om man gjorde nåt kriminellt exempel slog ner en civil så skicka centralen en patrull bil till området som försökte arrestera en. Om man gjorde starkt motstånd så skulle dom kalla på förstärkning. Eller om man vart jagad av polisen kanske man hadde typ 2 bilar efter sig istället för att poliser kom lite hit och dit.

Exakt...dom ger upp för lätt när man har 1 i wanted level, man vill ju ha lite biljakt! Speciellt nu när det kommer vara så stort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

får man kvinnliga poliser då?  :P

Haha! Tror inte att han syftade på ditt inlägg!

2Dope: Man gör ju bara så då man vill ha en verklig biljakt, inte femtioelva poliser och pikebussar vilt körandes hack i häl på en...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske lite för mycket begärt, men det skulle vara kul att se ett speciellt antal snutar i världen hela tiden. Alla poliser har namn och "utseende" och patrullerar olika områden. Sedan skulle man muta skiten ur dem så att man kan härja någorlunda "fritt" på vissa områden.

Polismotorcyklar är en självklarhet, så även bättre fungerande polis-helikoptrar. De förstör ibland spelkänslan, eftersom de tar åratal att förstöra om man inte har ett raketgevär liggande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...